۲۵۸۹ مناقصه – شرکت پلی پروپیلن جم- تأمین رول فیلم سه لایه (FFS)

مناقصه عمومی دو مرحله‌ای توأم با ارزیابی کیفی جهت انعقاد قرارداد رول فیلم سه لایه (FFS) نوبت اول شرکت پلی پروپیلن جم در نظر دارد تأمین رول فیلم سه لایه (FFS) خود به میزان ۶۹۰ تن را با مشخصات فنی و استاندارد بر اساس شرایط مندرج در مدارک و اسناد از طریق مناقصه تأمین کننده […]

مناقصه عمومی دو مرحله‌ای توأم با ارزیابی کیفی

جهت انعقاد قرارداد رول فیلم سه لایه (FFS)

نوبت اول

شرکت پلی پروپیلن جم در نظر دارد تأمین رول فیلم سه لایه (FFS) خود به میزان ۶۹۰ تن را با مشخصات فنی و استاندارد بر اساس شرایط مندرج در مدارک و اسناد از طریق مناقصه تأمین کننده واجد شرایط در قالب قرارداد یکساله واگذار نماید.

شماره مناقصه : ۱۵-۹۷

دستگاه نظارت : واحد خدمات فنی

مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: ۵٫۳۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال بصورت ضمانت‌نامه بانکی، اخذ شده از بانکها و مؤسسات مالی و اعتباری دارای مجوز لازم و مورد تأیید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران.

تبصره: مدت اعتبار تضمین فوق باید حداقل ۳ ماه پس از تاریخ افتتاح پیشنهادها بوده و برای ۳ ماه دیگر نیز قابل تمدید باشد.

دریافت اسناد: پیمانکاران واجد شرایط می‌توانند پس از انتشار آگهی، دو نوبت در روزنامه و وب سایت شرکت به نشانی  http://farsi.jppc.ir/  با در دست داشتن معرفی‌نامه و کارت شناسایی معتبر جهت دریافت اسناد مناقصه تا پایان وقت اداری (ساعت ۱۶) روز چهارشنبه ۵/۱۰/۱۳۹۷ به نشانی دفتر مرکزی تهران یا امور حقوقی و پیمانهای کارخانه واقع در عسلویه مراجعه نمایند.

تحویل پاکت‌ها و تحویل نمونه: اسناد مناقصه بایستی توسط اشخاص مجاز تکمیل، امضاء و ممهور شود و حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت ۱۶) روز شنبه ۱۵/۱۰/۱۳۹۷ نسبت به تحویل پاکت‌ها به دفتر کمیسیون معاملات واقع در دفتر مرکزی تهران طبقه چهارم اقدام نمایند. بدیهی است به پیشنهادهایی که پس از این تاریخ ارائه گردد هیچگونه ترتیب اثری داده نخواهد شد همچنین مناقصه‌گران می‌بایست همزمان با تحویل پاکت نسبت به تحویل یک رول نمونه مطابق مشخصات فنی جهت بررسی و انجام آزمایش‌های مورد نظر به شرکت پلی پروپیلن جم اقدام نماید. عدم ارائه نمونه به منزله انصراف از مناقصه تلقی خواهد گردید و در صورت تأیید نمونه ارسالی نسبت به بازگشایی پیشنهاد مالی اقدام می‌گردد.

نشانی دفتر مرکزی: تهران شهرک قدس بلوار فرحزادی بلوار ایوانک خیابان فلامک شمالی پلاک ۵ تلفن ۰۲۱۸۴۲۸۶ فکس ۰۲۱۸۸۵۶۳۱۰۰

نشانی کارخانه: عسلویه پتروشیمی جم (الفین دهم) شرکت پلی پروپیلن جم تلفن ۰۷۷۳۷۳۲۳۷۷۷ فکس ۷۷۳۷۲۲۳۷۸۸