۲۵۹۰ مناقصه – دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان- واگذاری امور تهیه، طبخ و توزیع غذای پرسنل و بیماران

آگهی مناقصه عمومی شماره ۸۰۴-۹۷ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان در نظر دارد نسبت به واگذاری امور تهیه، طبخ و توزیع غذای پرسنل و بیماران مرکز ذیل به صورت حجم کار (پرس غذا) طبخ در محل آشپزخانه، از طریق مناقصه عمومی به پیمانکاران واجدالشرایط اقدام نماید. بدین منظور از کلیه […]

آگهی مناقصه عمومی

شماره ۸۰۴-۹۷

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان در نظر دارد نسبت به واگذاری امور تهیه، طبخ و توزیع غذای پرسنل و بیماران مرکز ذیل به صورت حجم کار (پرس غذا) طبخ در محل آشپزخانه، از طریق مناقصه عمومی به پیمانکاران واجدالشرایط اقدام نماید. بدین منظور از کلیه شرکت‌هایی که دارای تایید صلاحیت از سازمان کار و امور اجتماعی و نیز دارای تجربه و سوابق کافی و مفید در امور مربوطه می‌باشند و تمایل به همکاری دارند دعوت می‌شود از تاریخ ۲۹/۰۹/۹۷ لغایت ۰۸/۱۰/۹۷ جهت دریافت اسناد شرکت در مناقصه به آدرس: همدان، چهارراه شریعتی، ابتدای بلوار آیت اله کاشانی،‌ ساختمان شماره ۳ دانشگاه، طبقه اول واحد مزایدات و مناقصات مراجعه نمایند. مهلت ارائه قیمت پیشنهادی و تحویل پاکت‌های لاک و مهر شده الف- ب- ج از ۰۹/۱۰/۹۷ تا ساعت ۱۴ روز سهشنبه ۱۸/۱۰/۹۷ به دفتر حراست دانشگاه به آدرس: همدان، چهارراه شریعتی، ابتدای بلوار آیت اله کاشانی، ساختمان شماره ۲ بوده (تحویل پاکات مناقصه توسط نماینده شرکت با در دست داشتن معرفی‌نامه کتبی امکان پذیر می‌باشد) و به پیشنهادات واصله پس از ساعت و تاریخ فوق ترتیب اثر داده نخواهد شد. جلسه کمیسیون مناقصه راس ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۱۹/۱۰/۹۷ در دفتر مدیریت امور عمومی دانشگاه برگزار خواهد شد.

حجم کار ماهیانه:

ردیف

واگذاری تهیه، طبخ و توزیع غذا (طبخ در محل آشپزخانه)

صبحانه پرس

ناهار پرس

شام پرس

اجاره بهاء محل آشپزخانه ماهیانه

تضمین شرکت

در مناقصه

۱

واگذاری تهیه، طبخ و توزیع غذا پرسنل و بیماران بیمارستان علیمرادیان نهاوند

۵۹۰۰

۵۹۰۰

۵۵۰۰

۲۴٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال

۸۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال

مدت موضوع قرارداد:‌ یکسال شمسی می‌باشد.

تضمین شرکت در مناقصه: یک فقره ضمانت‌نامه بانکی که حداقل سه ماه اعتبار داشته باشد و برای سه ماه دیگر قابل تمدید باشد در وجه دانشگاه علوم پزشکی همدان (دقیقا به نام موضوع مناقصه) یا ضمانتنامه‌های صادر شده از موسسات اعتباری غیربانکی دارای مجوز از بانک مرکزی و یا واریز وجه نقد به شماره حساب جاری ۱۵۶۶۴۸۶۶۰ بانک رفاه شعبه شریعتی.

شرکت کنندگان در مناقصه باید جهت دریافت اسناد مبلغ ۴۰۰٫۰۰۰ ریال به شماره حساب بانک ملی ۲۱۷۸۰۶۵۷۵۷۰۰۲ با شناسه ملی ۱۷۱۷۰۰۰۱۵۳۱۰۰۲۴ واریز نمایند.

شناسه ملی و کد پستی دانشگاه علوم پزشکی به ترتیب ذیل می‌باشد:

۴۱۱۳۷۶۷۱۶۳۹۱-۱۴۰۰۲۶۰۳۸۱۸-۶۵۱۷۶۱۹۶۵۳۵۱

هزینه درج آگهی بر عهده برنده مناقصه می‌باشد.

دریافت اسناد شرکت در مناقصه توسط نماینده شرکت با در دست داشتن معرفی‌نامه کتبی امکان پذیر می‌باشد.