۲۶۰۰ مناقصه – سازمان حمل و نقل و ترافیک مشهد- خرید صفحه گاردریل و پایه به همراه کلیه متعلقات مربوطه

آگهی مناقصه عمومی ۱-کارفرما: شهرداری مشهد- سازمان حمل و نقل و ترافیک مشهد مقدس ۲-موضوع مناقصه: خرید صفحه گاردریل و پایه به همراه کلیه متعلقات مربوطه ۳-مبلغ برآورد: ۴٫۴۸۰٫۷۷۰٫۰۰۰ ریال (چهار میلیارد و چهارصد و هشتاد میلیون و هفتصد و هفتاد هزار ریال) ، که به صورت صد در صد نقد می‌باشد. ۴-مبلغ تضمين شرکت […]

آگهی مناقصه عمومی

۱-کارفرما: شهرداری مشهد- سازمان حمل و نقل و ترافیک مشهد مقدس

۲-موضوع مناقصه: خرید صفحه گاردریل و پایه به همراه کلیه متعلقات مربوطه

۳-مبلغ برآورد: ۴٫۴۸۰٫۷۷۰٫۰۰۰ ریال (چهار میلیارد و چهارصد و هشتاد میلیون و هفتصد و هفتاد هزار ریال) ، که به صورت صد در صد نقد می‌باشد.

۴-مبلغ تضمين شرکت در مناقصه : ۲۲۴٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (دویست و بیست و چهار میلیون ریال) مي‌باشد كه به صورت واریز فیش نقدی و یا ارائه ضمانت نامه بانکی به دستگاه مناقصه گزار تسليم گردد.

۵-مدت زمان اجرای کار: سه ماه شمسی

۶-محل، زمان و مهلت دریافت اسناد : تمامی اشخاص حقوقی واجد شرایط، می‌توانند برای دریافت اسناد تا مورخه ۲۹/۱۰/۱۳۹۷ به تارنمای www.ets.mashhad.ir ، مراجعه نموده و پس از ثبت نام در سامانه تامین کنندگان و تایید از سوی دستگاه مناقصه‌گزار، نسبت به دریافت اسناد مناقصه اقدام نمایند.

۷-محل / زمان تحویل پیشنهادات: آخرين مهلت تسليم پيشنهادها به دبیرخانه سازمان، ساعت ۱۴:۰۰ روز سه‌شنبه مورخه ۰۲/۱۱/۱۳۹۷ مي‌باشد.

۸-محل/زمان بازگشایی پیشنهادات : ساعت ۱۰:۰۰ روز چهارشنبه مورخه ۰۳/۱۱/۱۳۹۷ – انتهای خیابان فدائیان اسلام ساختمان معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد طبقه همکف سازمان حمل و نقل و ترافيك مشهد.

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایتwww.traffic.mashhad.ir مراجعه نمایید.
تلفن تماس: ۳۳۴۴۸۴۷۲-۰۵۱

سازمان حمل و نقل و ترافیک مشهد