۲۶۰۱ مناقصه – سازمان حمل و نقل و ترافیک مشهد- تهیه مصالح و خط کشی محوری و عرضی با رنگ سرد و دوجزئی ترافیکی و پاک کردن خطوط فرسوده

آگهی مناقصه عمومی   ۱-کارفرما: شهرداری مشهد- سازمان حمل و نقل و ترافیک مشهد مقدس ۲-موضوع مناقصه: تهیه مصالح و خط کشی محوری و عرضی با رنگ سرد و دوجزئی ترافیکی و پاک کردن خطوط فرسوده ۳-مبلغ برآورد: ۵٫۷۵۲٫۶۳۰٫۰۰۰ ریال (پنج میلیارد و هفتصد و پنجاه و دو میلیون و ششصد و سی هزار ریال) […]

آگهی مناقصه عمومی

 

۱-کارفرما: شهرداری مشهد- سازمان حمل و نقل و ترافیک مشهد مقدس

۲-موضوع مناقصه: تهیه مصالح و خط کشی محوری و عرضی با رنگ سرد و دوجزئی ترافیکی و پاک کردن خطوط فرسوده

۳-مبلغ برآورد: ۵٫۷۵۲٫۶۳۰٫۰۰۰ ریال (پنج میلیارد و هفتصد و پنجاه و دو میلیون و ششصد و سی هزار ریال) ، که به صورت صد در صد نقد می‌باشد.

۴- مبلغ تضمين شرکت در مناقصه : ۲۸۸٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (دویست و هشتاد و هشت میلیون ریال) مي‌باشد كه به صورت واریز فیش نقدی و یا ارائه ضمانت‌نامه بانکی به دستگاه مناقصه گزار تسليم گردد.

۵-مدت زمان اجرای کار: چهار ماه شمسی

۶-محل ، زمان و مهلت دریافت اسناد: تمامی اشخاص حقوقی واجد شرایط، می‌توانند برای دریافت اسناد تا مورخه ۲۵/۱۰/۱۳۹۷ به تارنمای www.ets.mashhad.ir ،  مراجعه نموده  و پس از ثبت نام در سامانه تامین کنندگان و تایید از سوی دستگاه  مناقصه گزار، نسبت به دریافت اسناد مناقصه اقدام نمایند.

۷-محل / زمان تحویل پیشنهادات  : آخرين مهلت تسليم پيشنهادها به دبیرخانه سازمان، ساعت ۱۳:۰۰ روز پنج شنبه مورخه ۲۷/۱۰/۱۳۹۷ مي‌باشد.

۸-محل/زمان بازگشایی پیشنهادات : ساعت ۱۰:۰۰ روز شنبه مورخه ۲۹/۱۰/۱۳۹۷ – انتهای خیابان فدائیان اسلام ساختمان معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد طبقه همکف سازمان حمل و نقل و ترافيك مشهد.

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت   www.traffic.mashhad.ir مراجعه نمایید. تلفن تماس:۳۳۴۴۸۴۷۲-۰۵۱

 

سازمان حمل و نقل و ترافیک