۲۶۱۹ مناقصه -شرکت توزیع نیروی برق خوزستان- تامین مصالح و تجهیزات

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای (تملک دارایی)  نوبت دوم ·        مناقصه‌گزار : شرکت توزیع نیروی برق خوزستان ·        موضوع : شماره مناقصه موضوع مناقصه مبلغ برآورد اولیه (ریال) سپرده شرکت در مناقصه (ریال) ۲/۱۶۸/۹۷ تامین مصالح و تجهیزات، کالا و خدمات مرتبط مشتمل بر تولید یا عرضه، حمل، نصب و خدمات پشتیبانی مربوط به پروژه اصلاح و بهینه […]

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای (تملک دارایی) 

نوبت دوم

·        مناقصه‌گزار : شرکت توزیع نیروی برق خوزستان

·        موضوع :

شماره مناقصه

موضوع مناقصه

مبلغ برآورد اولیه (ریال)

سپرده شرکت در مناقصه (ریال)

۲/۱۶۸/۹۷

تامین مصالح و تجهیزات، کالا و خدمات مرتبط مشتمل بر تولید یا عرضه، حمل، نصب و خدمات پشتیبانی مربوط به پروژه اصلاح و بهینه سازی شبکه برق روستایی شهرستان مسجد سلیمان (تملک دارایی- بند د)

۵٫۱۷۰٫۵۷۲٫۹۸۵

۲۵۸٫۵۲۸٫۶۵۰

۲/۱۶۹/۹۷

تامین مصالح و تجهیزات، کالا و خدمات مرتبط مشتمل بر تولید یا عرضه، حمل، نصب و خدمات پشتیبانی مربوط به پروژه اصلاح و بهینه سازی شبکه برق روستایی شهرستان خرمشهر (تملک دارایی- بند د)

۵٫۲۵۱٫۳۷۳٫۸۴۶

۲۶۲٫۵۶۸٫۶۹۳

۲/۱۷۰/۹۷

تامین مصالح و تجهیزات، کالا و خدمات مرتبط مشتمل بر تولید یا عرضه، حمل، نصب و خدمات پشتیبانی مربوط به پروژه اصلاح و بهینه سازی شبکه برق روستایی شهرستان دشت آزادگان (تملک دارایی- بند د)

۴٫۹۵۴٫۱۹۱٫۶۴۴

۲۴۷٫۷۰۹٫۵۸۳

 

·        مهلت دریافت اسناد مناقصه: از تاریخ ۲/۱۱/۹۷ لغایت ۹/۱۱/۹۷

·        تاریخ بازدید از محل پروژه: از تاریخ  ۱۰/۱۱/۹۷ لغایت ۱۶/۱۱/۹۷

·        محل دریافت اسناد مناقصه:

·        الف : اهواز امانیه خیابان شهید منصفی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان طبقه دوم اتاق ۲۰۲ امور بازرگانی و قراردادها تلفن تماس جهت دریافت اطلاعات ۳۳۳۳۴۰۳۹-۰۶۱

·        ضمنا آگهی مناقصه در سایت اینترنتی شرکت  توزیع نیروی برق خوزستان www.kepdc.co.ir ، سایت شرکت توانیرwww.tavanir.org.ir یا پایگاه ملی اطلاع رسانی http:/iets.mporg.ir  و سایت ستاد ایران (www.setadiran.ir) نیز قابل رویت می‌باشد.

·        تاریخ تحویل پاکت‌های مناقصه :تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۲۱/۱۱/۹۷

·        محل تحویل پاکت‌های مناقصه : اهواز امانیه خیابان شهید منصفی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان- طبقه اول اتاق ۱۰۷

·        تاریخ گشایش پاکت‌های مناقصه: روز چهارشنبه مورخ ۲۴/۱۱/۹۷ ساعت ۱۴

·        مبلغ خرید اسناد مناقصه ۳۰۰٫۰۰۰ ریال واریز به حساب سپهر شماره ۰۱۰۴۹۷۸۲۰۰۰۰۷ نزد بانک صادرات اهواز شعبه دز

·        پیشنهاد دهنده مکلف است معادل مبلغ سپرده، تضمین‌های معتبر تسلیم یا مبلغ مذکور را به حساب بانکی شرکت واریز و یا چک بانکی تضمینی در وجه شرکت تهیه و حسب مورد ضمانت‌نامه یا رسید واریز وجه را ضمیمه پیشنهاد به شرکت تسلیم نماید.

·        به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده‌های مخدوش ، سپرده‌های کمتر از میزان مقرر  یا چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.

·        به پیشنهادهای فاقد امضاء مخدوش و پیشنهاداتی که بعد از انقضاء مدت مقرر واصل شود مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.

·        سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است. 

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان