۲۶۲۶ مناقصه – شهرداری اسلام آباد غرب- احداث جایگاه CNG در بلوار شهید فتاحی و جابجایی CNG خیابان شهید کرم طهماسبی

آگهی فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله‌ای احداث جایگاه CNG نوبت دوم شهرداری اسلام آباد غرب به استناد بند ۳ از مصوبه شماره ۲۷ مورخ ۲۲/۱/۹۷ شورای محترم اسلامی شهر در نظر دارد مناقصه عمومی احداث جایگاه CNG در بلوار شهید فتاحی و جابجایی CNG خیابان شهید کرم طهماسبی به شماره فراخوان ۲۰۰۹۷۵۳۰۴۰۰۰۰۳۰ را از طریق […]

آگهی فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله‌ای

احداث جایگاه CNG

نوبت دوم

شهرداری اسلام آباد غرب به استناد بند ۳ از مصوبه شماره ۲۷ مورخ ۲۲/۱/۹۷ شورای محترم اسلامی شهر در نظر دارد مناقصه عمومی احداث جایگاه CNG در بلوار شهید فتاحی و جابجایی CNG خیابان شهید کرم طهماسبی به شماره فراخوان ۲۰۰۹۷۵۳۰۴۰۰۰۰۳۰ را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصه‌گران و بازگشایی پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار مناقصه در سامانه تاریخ ۰۹/۱۱/۹۷ می‌باشد.

ردیف

عنوان پروژه

محل اجراء

برآورد اولیه (ریال)

مبلغ تضمین شرکت در مناقصه

۱

 

احداث جایگاه CNG در بلوار شهید فتاحی و جابجایی CNG خیابان شهید کرم طهماسبی

اسلام آباد غرب

 

۴٫۱۰۱٫۲۷۶٫۵۸۹ ریال

۲۰۶٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال

مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: ساعت ۸ صبح روز سه‌شنبه تاریخ ۰۹/۱۱/۹۷ لغایت ۱۶/۱۱/۹۷ ساعت ۱۷ می‌باشد.

۱-تمام کسورات قانونی قرارداد و هزینه کارشناسی ماشین آلات به عهده پیمانکار برنده می‌باشد.

۲-حضور پیمانکاران در کمیسیون مناقصه بلامانع است.

۳-به پیشنهادهای مبهم- مخدوش و فاقد سپرده ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۴-شهرداری در رد یا قبول هر یک یا کلیه پیشنهادات مختار است.

۵- برندگان اول- دوم- سوم مناقصه هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنها به ترتیب به نفع شهرداری اسلام آباد غرب ضبط خواهد شد.

۶-پیشنهاددهندگان باید مبلغ ۲۰۶٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال بابت سپرده شرکت در مناقصه به حساب ۳۱۰۰۰۰۰۵۵۴۰۰۲ به نام شهرداری نزد بانک ملی مرکزی اسلام آباد غرب واریز یا به صورت ضمانت‌نامه بانکی به نفع شهرداری اسلام آباد غرب از تاریخ صدور به مدت سه ماه اعتبار ضمیمه پیشنهاد خود نمایند.

۷-مهلت زمانی ارایه پیشنهاد: ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه تاریخ ۱۷/۱۱/۹۷ لغایت ۳۰/۱۱/۹۷

۸-زمان بازگشایی پاکت‌ها: ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه تاریخ ۰۱/۱۲/۹۷

اطلاعات تماس دستگاه مناقصه‌گزار جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اسناد مناقصه و ارایه پاکت‌ها الف:

اسلام آباد غرب، خیابان راه کربلا، تلفن: ۰۸۳۴۵۲۲۳۰۸۰

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت مراحل عضویت سامانه :

مرکز تماس ۴۱۹۳۴- ۰۲۱   دفتر ثبت نام: ۸۸۹۶۹۷۳۷ و ۸۵۱۹۳۷۶۸ 

علی حمیدی تبار- شهردار اسلام آباد غرب