۲۶۳۸ مناقصه – شهرداری حمیل- احداث پارک سراب گاو روانی حمیل

آگهی مناقصه نوبت اول شهرداری حمیل در نظر دارد در راستای اجرای موافقت‌نامه متبادله با سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه پروژه عمرانی احداث پارک سراب گاو روانی حمیل با اعتبار پانزده میلیارد ریال را از طریق مناقصه به پیمانکار واجد شرایط واگذار نماید. لذا از کلیه پیمانکاران مجاز دعوت به عمل می‌آید در تاریخ مشروحه […]

آگهی مناقصه

نوبت اول

شهرداری حمیل در نظر دارد در راستای اجرای موافقت‌نامه متبادله با سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه پروژه عمرانی احداث پارک سراب گاو روانی حمیل با اعتبار پانزده میلیارد ریال را از طریق مناقصه به پیمانکار واجد شرایط واگذار نماید. لذا از کلیه پیمانکاران مجاز دعوت به عمل می‌آید در تاریخ مشروحه ذیل به واحد فنی شهرسازی شهرداری حمیل واقع در خیابان شهید دانش عباسی مراجعه و اسناد مناقصه را دریافت نمایند.

۱-مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه: از تاریخ ۲۹/۱۱/۹۷ لغایت ۱۰/۱۲/۹۷

۲-مهلت تهیه و تحویل پیشنهاد قیمت: از تاریخ ۱۱/۱۲/۹۷ لغایت ۱۵/۱۲/۹۷

۳-زمان بازگشایی پاکت پیشنهاد قیمت: ساعت ۱۱ صبح مورخ ۱۸/۱۲/۹۷

۴-پیشنهاددهندگان باید سپرده شرکت در مناقصه به مبلغ ۷۵۰ میلیون ریال را به حساب ۲۱۷۱۱۴۳۷۶۶۰۰۰ نزد بانک ملی به نام شهرداری حمیل واریز یا به صورت ضمانت‌نامه با اعتبار سه ماهه ضمیمه پیشنهاد نمایند.

۵-حضور پیمانکاران یا نمایندگان قانونی آنها با در دست داشتن معرفی‌نامه معتبر بلامانع می‌باشد.

۶-پیمانکاران جهت شرکت در مناقصه می‌بایست فرم مجوز پیمان از انجمن شرکت‌ها به همراه پرینت ظرفیت از سامانه ساجار و گواهینامه صلاحیت پیمانکاری و تمام مدارک مربوط به شرکت اعم از (اساسنامه و آگهی روزنامه و …) را ضمیمه پیشنهاد قیمت خود نمایند.

۷-به پیشنهادهای مبهم- مخدوش و فاقد سپرده ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۸- شهرداری در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار است.

۹-سپرده شرکت در مناقصه نفر دوم تا انعقاد قرارداد با نفر اول در حساب شهرداری باقی و در صورت انصراف نفر اول تا سپرده نفر سوم به ترتیب ضبط خواهد شد.

۱۰-سایر جزییات و شرایط مربوط به مناقصه در اسناد آن مندرج است. 

کامران جلوند شهردار حمیل