۲۶۳۸ مناقصه – دهياری روستای قوروق- اجرای زيرسازی و آسفالت معابر روستا

آگهي مناقصه عمومي – يك مرحله‌اي دهياري روستاي قوروق « نوبت اول » شرح مناقصه: عمليات عمراني دهياري                           مناقصه‌گزار: دهياري قوروق موضوع مناقصه: اجراي زيرسازي و آسفالت معابر روستا به مقدار ۰۸/۷٫۸۳۳ مترمربع با برآورد مالي در حدود ۲٫۸۲۹٫۰۱۷٫۸۹۱ ريال (دو ميليارد و هشتصد و بيست و نه ميليون و هفده هزار و هشتصد و […]

آگهي مناقصه عمومي يك مرحله‌اي

دهياري روستاي قوروق « نوبت اول »

شرح مناقصه: عمليات عمراني دهياري                           مناقصه‌گزار: دهياري قوروق

موضوع مناقصه: اجراي زيرسازي و آسفالت معابر روستا به مقدار ۰۸/۷٫۸۳۳ مترمربع با برآورد مالي در حدود ۲٫۸۲۹٫۰۱۷٫۸۹۱ ريال (دو ميليارد و هشتصد و بيست و نه ميليون و هفده هزار و هشتصد و نود و يك ريال) براساس فهرست بهاي رشته راه، باند فرودگاه و زيرسازي راه آهن ۱۳۹۷

محل اجراي پروژه: استان آذربايجانغربي شهرستان خوي بخش مركزي روستاي قوروق

مبلغ و نوع تضمين شركت در مناقصه: ارایه ضمانت‌بانكي معتبر يا واريز وجه نقد به شماره حساب ۰۱۰۶۳۵۰۳۲۰۰۰۰ بانك ملي به نام دهياري قوروق به ميزان ۵ درصد كل برآورد معادل ۱۴۱٫۴۵۰٫۰۰۰ ريال ( يكصد و چهل و يك ميليون و چهارصد و پنجاه هزار ريال)

زمان فروش اسناد و محل دريافت:

۱-زمان فروش اسناد مناقصه از تاريخ درج آگهي نوبت اول تا پايان وقت اداري روز پنجشنبه مورخ ۰۹/۱۲/۹۷

۲-محل دريافت اسناد مناقصه و نمونه قرارداد: دهياري روستاي قوروق

نحوه خريد اسناد: واريز وجه نقد به مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ ريال (پانصد هزار ريال) به شماره حساب ۰۱۱۱۳۸۰۷۸۵۰۰۱ بانك صادرات به نام دهياري قوروق

مهلت و محل تحويل پيشنهادات: حداكثر تا پايان وقت اداري روز شنبه مورخ ۱۸/۱۲/۹۷ تحويل به دهياري قوروق با مبلغ مشخص و معين و بدون ابهام در داخل پاكت لاك و مهر شده (همه پاكتها لاك و مهر شود).

تاريخ و ساعت گشايش پاكت‌ها: روز دوشنبه مورخ ۲۰/۱۲/۹۷ ساعت ۱۱ صبح در محل بخشداري مركزي خوي. (پيشنهاددهندگان يا نماينده آنها مي‌توانند در صورت تمايل در جلسه كميسيون حضور يابند.)

شرايط مناقصه:

۱-داشتن حداقل رتبه ۵ راهسازي از مراجع ذيصلاح و همچنين گواهينامه صلاحيت پيمانكاري معتبر.

۲-نفرات اول، دوم و سوم هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنها ضبط و وصول خواهد شد.

۳-برنده مناقصه ملزم به واريز وجه نقد در حساب سپرده دهياري و يا ارایه ضمانت‌نامه معتبر بانكي به ميزان ۱۰ درصد مبلغ كل قرارداد به عنوان حسن انجام تعهدات مي‌باشد كه پس از تحويل موقت پروژه عودت داده خواهد شد. ۵ درصد صورت وضعيت قطعي به عنوان حسن انجام كار بوده و شش ماه بعد از تحويل موقت پرداخت خواهد شد.

۴-به برنده مناقصه، پيش پرداخت حداكثر به ميزان ۲۵ درصد مبلغ قرارداد با دريافت ضمانت‌نامه بانكي معتبر پرداخت خواهد شد. (۱۰ % پس از تحويل كارگاه، ۸ % پس از تجهيز كارگاه، ۷ % پس از انجام ۳۰ درصد مبلغ اوليه پيمان)

۵-دهياري در رد يا قبول يك يا تمام پيشنهادها مختار است و در اين صورت سپرده توسط دهياري مسترد خواهد شد.

۶-ساير اطلاعات و جزیيات مربوط به مناقصه در اسناد و شرايط عمومي و خصوصي مندرج مي‌باشد كه جزء لاينفك قرارداد خواهد بود.

۷-كليه كسورات قانوني اعم از بيمه و ماليات بر عهده برنده مناقصه مي‌باشد. ماليات بر ارزش افزوده بر عهده دهياري است كه در صورت ارایه گواهي ثبت نام در ارزش افزوده قابل پرداخت خواهد بود.

۸-نمونه قرارداد دهياري بايستي پس از مهر و امضاء و قيد اينكه مورد قبول مي‌باشد، ضميمه پيشنهاد شود.

۹-در كليه مراحل قرارداد، شرايط عمومي پيمان حاكم خواهد بود.

۱۰-قير مصرفي پروژه از محل سهميه قير رايگان بنياد مسكن مي‌باشد و برنده مناقصه موظف به ارایه ضمانت‌نامه بانكي معتبر به بنياد مسكن جهت دريافت قير مي‌باشد كه در صورت تاخير يا عدم دريافت قير توسط پيمانكار جريمه خسارت وارده به دهياري محاسبه و از پيمانكار دريافت خواهد شد. و در صورت عدم تخصيص قير از طرف بنياد مسكن پروژه قابليت اجرايي نداشته و قرارداد كان لم يكن تلقي خواهد شد.

۱۱-شركت در مناقصه و تسليم پيشنهاد به منزله قبول شروط و تكاليف دهياري مي‌باشد.

۱۲-هزينه درج آگهي بر عهده برنده مناقصه مي‌باشد.

شماره تماس دهيار: ۰۹۱۴۱۶۰۱۱۳۱      شماره تماس امورمالي: ۰۹۱۴۹۶۵۸۶۰۰

دهياري قوروق