۲۶۵۲ مناقصه – شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان شمالی – شناسایی مناقصه گران برای خدمات دیزل ژنراتور

آگهی فراخوان عمومی شماره ۴۰۱/۹۷ شناسایی مناقصه گران نوبت اول شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان شمالی در نظر دارد نسبت به شناسایی مناقصه‌گران آماده همکاری در حوزه ذیل الذکر اقدام نماید . لذا از متقاضیان دعوت می‌گردد جهت خرید (دریافت) اسناد از روز ۱۵/۱۲/۱۳۹۷ تا تاریخ ۲۰/۱۲/۱۳۹۷ به آدرس ذیل مراجعه نموده و اسناد […]

آگهی فراخوان عمومی شماره ۴۰۱/۹۷

شناسایی مناقصه گران

نوبت اول

شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان شمالی در نظر دارد نسبت به شناسایی مناقصه‌گران آماده همکاری در حوزه ذیل الذکر اقدام نماید .

لذا از متقاضیان دعوت می‌گردد جهت خرید (دریافت) اسناد از روز ۱۵/۱۲/۱۳۹۷ تا تاریخ ۲۰/۱۲/۱۳۹۷ به آدرس ذیل مراجعه نموده و اسناد تکمیل شده را از روز ۲۱/۱۲/۱۳۹۷  تا (ساعت  ۱۴:۰۰ ) روز چهارشنبه مورخ  ۰۷/۰۱/۱۳۹۸  تحویل فرمایند.

۱-کارفرما/ دستگاه مناقصه‌گزار : شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان شمالی

۲-موضوع مناقصه : (شناسایی متقاضیان آماده همکاری)

عبارتست از شناسایی پیمانکاران صاحب صلاحیت و با تجربه کافی در زمینه نصب سنکرون اسکوپ  و هرگونه ارایه خدمات لازم به دیزل ژنراتورهای مشترکین اعم از تعمیرات ، تامین قطعات ، مشاوره ، بهینه سازی و …

پیمانکاران و متقاضیان صاحب صلاحیت پس از تایید فنی دستگاه مناقصه گزار در لیست پیمانکاران آماده ارایه خدمات به مشترکین قرار خواهند گرفت .)

۳-مبلغ خرید اسناد ۵۰۰٫۰۰۰ ريال باشد که بایستی به حساب سپهر ۰۱۰۱۸۰۶۱۲۰۰۰۹  بانک صادرات ایران بنام وجوه امانی حاصل از سایر درآمدهای شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان شمالی واریز گردد. و اصل فیش واریزی به همراه سایر مدارک ارایه گردد.

۴-محل دریافت اسناد :

الف )خراسان شمالی، بجنورد، خیابان طالقانی غربی، شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان شمالی، اداره خرید و قراردادها، تلفن: ۳۱۷۷۷۴۱۳-۰۵۸

ب) سایت شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان شمالی                   WWW.NKEDC.IR

ج) سایت اطلاع رسانی معاملات توانیر                           http://tender.tavanir.org.ir

د ) سایت انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های توزیع                                    WWW.edcr.ir

۵-محل  و نحوه تحویل اسناد :

مناقصه‌گران می‌بایست کلیه اسناد و مدارک را به صورت خود اظهاری تکمیل نموده و پس از ممهور کردن تمام صفحات آن، اسناد شرکت در فراخوان را به صورت لاک و مهر شده به آدرس ذیل ارسال فرمایید .

خراسان شمالی، بجنورد، خیابان طالقانی غربی، شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان شمالی، واحد دبیرخانه، تلفن: ۳۱۷۷۷۴۱۳-۰۵۸

به اسناد ارزیابی فاقد امضاء، مخدوش و مشروط و ناقص و اسنادی که پس از مدت مقرر واصل شود و اسناد شرکت‌های فاقد صلاحیت در زمینه کاری مرتبط مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد .

تبصره: به جز گواهینامه‌های صلاحیت هیچگونه مدرکی ضمیمه اسناد نگردد . 

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان شمالی