۲۶۶۳ مناقصه – شهرداری اسلام آباد غرب- احداث تقاطع غیرهمسطح میدان امام (ره)

آگهی مناقصه فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله‌ای احداث تقاطع غیرهمسطح میدان امام (ره) نوبت اول شهرداری اسلام آباد غرب به استناد موافقت‌نامه متبادله با معاونت محترم برنامه ریزی استان کرمانشاه از محل اعتبارات عمرانی سال ۹۷ در نظر دارد مناقصه عمومی اجرای پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح میدان امام (ره) به شماره فراخوان ۲۰۹۸۰۰۵۳۰۴۰۰۰۰۰۱را از طریق […]

آگهی مناقصه

فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله‌ای احداث تقاطع غیرهمسطح میدان امام (ره)

نوبت اول

شهرداری اسلام آباد غرب به استناد موافقت‌نامه متبادله با معاونت محترم برنامه ریزی استان کرمانشاه از محل اعتبارات عمرانی سال ۹۷ در نظر دارد مناقصه عمومی اجرای پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح میدان امام (ره) به شماره فراخوان ۲۰۹۸۰۰۵۳۰۴۰۰۰۰۰۱را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصه‌گران و بازگشایی پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار مناقصه در سامانه تاریخ ۱۹/۰۱/۹۸ می‌باشد.

ردیف

عنوان پروژه

محل اجراء

برآورد اولیه (ریال)

مبلغ تضمین شرکت در مناقصه

۱

 

احداث تقاطع غیرهمسطح میدان امام (ره)

اسلام آباد غرب

 

۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال

۲٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال

مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: ساعت ۸ صبح روز دو‌شنبه تاریخ ۱۹/۰۱/۹۸ لغایت ۲۷/۰۱/۹۸ ساعت ۱۹ می‌باشد.

۱-تمام کسورات قانونی قرارداد به عهده پیمانکار برنده می‌باشد.

۲-حضور پیمانکاران در کمیسیون مناقصه بلامانع است.

۳-به پیشنهادهای مبهم، مخدوش و فاقد سپرده ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۴-شهرداری در رد یا قبول هر یک یا کلیه پیشنهادات مختار است.

۵- برندگان اول- دوم- سوم مناقصه هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنها به ترتیب به نفع شهرداری اسلام آباد غرب ضبط خواهد شد.

۶-پیشنهاددهندگان باید مبلغ ۲٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال بابت سپرده شرکت در مناقصه به حساب ۲۱۷۱۱۴۳۷۶۳۰۰۶ به نام تمرکز وجوه سپرده ذیحسابی طرح های عمرانی شهرداری نزد بانک ملی مرکزی اسلام آباد غرب واریز یا به صورت ضمانت‌نامه بانکی به نفع شهرداری اسلام آباد غرب از تاریخ صدور به مدت سه ماه اعتبار ضمیمه پیشنهاد خود نمایند. در ضمن اصل ضمانت‌نامه بعد از بارگذاری در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت و قبل از اتمام ارسال پیشنهاد تحویل دبیرخانه شهرداری گردد.

۷-پیمانکاران جهت شرکت در مناقصه می بایست فرم مجوز پیمان از انجمن شرکت های ساختمانی و تاسیساتی به همراه پرینت ظرفیت از سامانه ساجار و گواهی نامه صلاحیت پیمانکار و تمام مدارک مربوط به اساسنامه و آگهی روزنامه و جهت شرکت در مناقصات آنالیز قیمت پیشنهادی شرکت خود را ضمیمه پیشنهاد قیمت خود نمایند.

۸-مهلت زمانی ارایه پیشنهاد: ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه تاریخ ۲۸/۰۱/۹۸ لغایت ۰۷/۰۲/۹۸ ساعت ۱۹:۰۰

۹-زمان بازگشایی پاکت‌ها: ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه تاریخ ۰۸/۰۲/۹۸

اطلاعات تماس دستگاه مناقصه‌گزار جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اسناد مناقصه و ارایه پاکت‌های

الف: اسلام آباد غرب، خیابان راه کربلا، تلفن: ۰۸۳۴۵۲۲۳۰۸۰

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت مراحل عضویت در سامانه :

مرکز تماس ۴۱۹۳۴- ۰۲۱   دفتر ثبت نام: ۸۸۹۶۹۷۳۷ و ۸۵۱۹۳۷۶۸ 

علی حمیدی تبار- شهردار اسلام آباد غرب