۲۶۷۴ مناقصه – سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمانشاه- بکارگیری تعداد محدودی از نیروهای خود

آگهی مناقصه شماره آگهی ۹۸/۱ نوبت اول سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمانشاه در نظر دارد بکارگیری تعداد محدودی از نیروهای خود از طریق مناقصه عمومی به شرکت واجد شرایط واگذار نماید. لذا از کلیه شرکت‌های دارای سابقه کار، توان مالی و دارای گواهی‌نامه صلاحیت از اداره کار و امور اجتماعی هستند و مایل […]

آگهی مناقصه

شماره آگهی ۹۸/۱

نوبت اول

سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمانشاه در نظر دارد بکارگیری تعداد محدودی از نیروهای خود از طریق مناقصه عمومی به شرکت واجد شرایط واگذار نماید. لذا از کلیه شرکت‌های دارای سابقه کار، توان مالی و دارای گواهی‌نامه صلاحیت از اداره کار و امور اجتماعی هستند و مایل به همکاری در این زمینه می‌باشند دعوت به عمل می‌آید جهت شرکت در مناقصه به واحد قراردادهای سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمانشاه مراجعه و یا با شماره تلفن‌های: ۰۸۳۳۷۲۷۳۱۳۸ – ۰۸۳۳۷۲۷۴۲۴۲ تماس حاصل فرمایند .

۱- تضمین شرکت در مناقصه : مبلغ ۶۷۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (شش صد و هفتاد و پنج میلیون ریال) که به صورت ضمانت‌نامه معتبر بانکی و با فیش واریزی بشماره حساب ۱۸۰۳۰۶۵۰۲۷ بانک تجارت شعبه مطهری می‌باشد.

۲- مبلغ خرید اسناد: به مبلغ ۲٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (دو میلیون ریال) که به صورت فیش واریزی به شماره حساب ۱۸۰۳۰۶۵۰۲۷ بانک تجارت شعبه مطهری می‌باشد.

۳- زمان دریافت و تحویل اسناد مناقصه: تا پایان وقت اداری ۱۴/۰۲/۱۳۹۸

۴- محل دریافت پاکات: کرمانشاه، خیابان حداد عادل، روبروی پارکینگ طبقاتی بیستون، دبیرخانه حراست سازمان آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمانشاه

۵- محل گشایش پاکات: ساعت ۱۰ صبح مورخه ۱۴/۰۲/۱۳۹۸ در محل سازمان آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمانشاه

۶- مدت اعتبار پیشنهادها ۹۰ روز می‌باشد.