۲۶۷۴ مناقصه – شرکت پلیمر آریاساسول- اجرای کارهای سیویل و استراکچر

مناقصه عمومی يك مرحله­‌ای با ارزيابي فني   شرکت پلیمر آریاساسول در نظر دارد جهت اجرای کارهای سیویل و استراکچر خود اقدام به برگزاري مناقصه عمومي همراه با ارزيابي فني نمايد. لذا از كليه شركت‌هاي دارای رتبه و گواهینامه حداقل ۵ در رسته ابنیه و همچنین شرکت‌های توانمند و با سابقه کار قبلي و خوب در […]

مناقصه عمومی يك مرحله­‌ای با ارزيابي فني

 

شرکت پلیمر آریاساسول در نظر دارد جهت اجرای کارهای سیویل و استراکچر خود اقدام به برگزاري مناقصه عمومي همراه با ارزيابي فني نمايد. لذا از كليه شركت‌هاي دارای رتبه و گواهینامه حداقل ۵ در رسته ابنیه و همچنین شرکت‌های توانمند و با سابقه کار قبلي و خوب در منطقه دعوت به عمل مي­آيد از تاریخ ۰۲/۰۲/۹۸  لغايت ۱۷/۰۲/۹۸ با مراجعه به سایت الکترونیکی شرکت به آدرس: http://www.aryasasol.com بخش مناقصات، ضمن کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط مناقصه، پس از دریافت و تکمیل فرم شماره۲، فرم مربوطه را به همراه اسناد و مدارک درخواست شده و پیشنهادات فنی و مالی، در پاکت دربسته با ذکر موضوع و شماره مناقصه، به آدرس: منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی(عسلویه)، فاز یک مجتمع‌هاي پتروشیمی­، شرکت پلیمر آریاساسول، واحد دبیرخانه ارسال نمایند.

جلسه توجیهی رأس ساعت ۱۰:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۰۹/۰۲/۹۸ در محل سایت شرکت پلیمر آریاساسول واقع در عسلویه تشکیل خواهد گردید. شرکت در این جلسه جهت پیشنهاد قیمت الزامی است.

 

 تلفن امور قراردادها: ۰۲۱۸۵۹۲۲۹۱۶                                    روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول