۲۶۷۴ مزایده – شركت عمران شهر جديد پرديس – فروش املاک و مستغلات

                                                  “فروش املاك و مستغلات در شهر جديد پرديس“  کد: ۱/۹۸-۳۰۰-ر  نوبت اول   شركت عمران شهر جديد پرديس در نظر دارد بخشي از املاك و مستغلات خود را به صورت نقدي و شرايطي […]

 

                                                “فروش املاك و مستغلات در شهر جديد پرديس

 کد: ۱/۹۸-۳۰۰-ر

 نوبت اول  

شركت عمران شهر جديد پرديس در نظر دارد بخشي از املاك و مستغلات خود را به صورت نقدي و شرايطي (۳۰% و ۵۰% نقد و الباقي در اقساط ۴۸ ماهه) از طريق فراخوان عمومي با جزیيات مندرج در اسناد، واگذار نمايد. مبلغ تضمين شركت در فراخوان معادل ۵ درصد قيمت كل پايه مورد فراخوان (برابر جداول موضوع آگهي) و نوع مبلغ تضمين، ضمانت‌نامه بانكي (با اعتبار ۳ ماهه از تاريخ درج آگهي) و یا چك بانكي تضميني در وجه شركت عمران شهر جديد پرديس مي‌باشد كه ارایه آن‌‌ها الزامي است.

نحوه خريد اسناد فراخوان عمومي:

الف) مراجعه به دبيرخانه شركت در روزها و ساعات اداري به غير از پنجشنبه، به مدت ۱۵روز از تاريخ ۰۳/۰۲/۱۳۹۸ لغایت ۱۷/۰۲/۱۳۹۸ در مقابل درخواست كتبي.

ب) مراجعه به امور مالي شركت، با همراه داشتن كارت بانكي عضو يكي از گروه‌هاي شتاب، براي واريز مبلغ ۲۰۰٫۰۰۰(دویست هزار) ريال به منظور خريد اسناد فراخوان.

تبصره: چنانچه اشخاص (اعم از حقيقي و حقوقي) چك برگشتي داشته باشند حق شركت در فراخوان عمومي را ندارند.

 

 

نشاني: كيلومتر ۱۷ آزادراه تهران- پردیس، نرسيده به بومهن، شهر جديد پرديس؛ تلفن: ۶۰۰ و ۵۰۰ و ۷۶۲۷۵۴۰۰- ۰۲۱و فاكس:۷۶۲۷۳۴۲۲- ۰۲۱

آدرس وب سایت:    www.pardis-ntoir.gov.ir

 

روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس