۲۷۲۳ مناقصه – شهرداری سلماس- خرید سطل زباله گالوانیزه

شماره: ۳۳/۵۴۲۸  تاریخ:   ۲۵/۰۳/۹۸                              آگهی فراخوان مناقصه عمومی نوبت دوم- یک مرحله‌ای شهرداری سلماس در نظر دارد ۳۰۰ عدد سطل زباله گالوانیزه (باکس زباله)۷۷۰ لیتری را از طريق مناقصه عمومی با شرايط مشروحه پیوست، را از طریق اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرايط خریداری نمايد. لذا جهت دریافت اسناد به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد ) […]

شماره: ۳۳/۵۴۲۸

 تاریخ:   ۲۵/۰۳/۹۸                          

 

 آگهی فراخوان مناقصه عمومی

نوبت دوم- یک مرحله‌ای

شهرداری سلماس در نظر دارد ۳۰۰ عدد سطل زباله گالوانیزه (باکس زباله)۷۷۰ لیتری را از طريق مناقصه عمومی با شرايط مشروحه پیوست، را از طریق اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرايط خریداری نمايد. لذا جهت دریافت اسناد به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد ) به آدرسwww.setadiran.ir  مراجعه فرمایید. لازم به ذکر است که کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) انجام خواهد شد. لذا لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

نام مناقصه گزار : شهرداری سلماس

موضوع و محل مناقصه : خرید باکس زباله ۷۷۰ لیتری مورد نیاز شهرداری سلماس.  

رشته شرکت کننده در مناقصه : اشخاص حقیقی و حقوقی دارای صلاحیت.

مبلغ برآورد اولیه خرید : ۴٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ریال از محل اعتبارات ذیحسابی به صورت اوراق خزانه حداکثر به سررسید ۲۴/۰۸/۱۴۰۰  .

شرایط اجرای خرید : خرید طبق مشخصات فنی ارایه شده از سوی معاونت خدمات شهری شهرداری سلماس .

نوع و مبلغ تضمین شرکت درمناقصه: مبلغ ۲۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال (دویست میلیون ریال) معادل ۵ درصد اعتبار تخصیص یافته به صورت ضمانت‌نامه بانکی با اعتبار سه ماهه و قابل تمدید به حساب ۲۱۷۱۱۴۰۱۶۴۰۰۰ سپرده شهرداری نزد بانک ملی شعبه مرکزی سلماس.

مدت تحویل باکس‌ها:  ۱۵ روز بعد از امضاء.

آخرین مهلت دریافت اسناد: ساعت ۱۳ ظهر روز دوشنبه مورخه ۰۳/۰۴/۹۸ .

آخرین مهلت قبول پیشنهادات: ساعت ۱۳ ظهر روز پنجشنبه مورخه ۱۳/۰۴/۹۸ .

تاریخ گشایش پیشنهادها : ساعت ۱۵ بعد از ظهر روز پنجشنبه مورخه ۱۳/۰۴/۹۸٫

سپرده نفرات اول تا سوم تا انجام تشریفات قانونی مناقصه و عقد قرارداد مسترد نخواهد شد، قبول شدگان بترتیب جهت عقد قرارداد دعوت خواهند شد و هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند به استناد ماده ۸ آیین‌نامه مالی شهرداری‌ها سپرده آنان به نفع حساب شهرداری ضبط خواهد شد .

شهرداری به استناد بند ۵ ماده ۵ آیین‌نامه مالی شهرداری‌ها در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار است.

رعایت قانون منع مداخله کارکنان دولتی و کشوری مصوب ۲۷/۱۰/۱۳۳۷ مجلس و همچنین بند «و» ماده (۱۰) قانون نظام وظیفه عمومی برای کلیه متقاضیان الزامی می‌باشد.

سایر شایط:

۱-کلیه هزينه‌های تشریفات و چاپ آگهي‌هاي مناقصه به عهده برنده مناقصه مي‌باشد.

۲-مدت ارایه ضمانت‌نامه حسن اجرای تعهدات از تاریخ اعلام برنده شدن به مدت ۷ روز می‌باشد پس از سپری شدن مدت فوق نسبت به ضبط ضمانت‌نامه شرکت در مناقصه اقدام و با برنده دوم عقد قرارداد خواهد شد.

۳-با توجه به قانون مالیات بر ارزش افزوده، ارایه گواهینامه موقت مالیات بر ارزش افزوده به همراه سایر مدارک الزامی است.

۴-مدت اعتبار قیمت‌ها از تاریخ افتتاح پاکت مناقصه سه ماه می‌باشد.

۵-شهرداری در کاهش یا افزایش سقف خرید تا ۲۵ درصد مختار می‌باشد و فروشنده حق هرگونه اعتراضی را از خود سلب می‌نماید.

۶-متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط مناقصه تا ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه مورخ۱۳/۰۴/۹۸ به واحد ذیحسابی و یا سایتwww.salmasli.ir  شهرداری سلماس مراجعه و یا با شماره تلفن: ۷-۳۵۲۴۳۰۰۶-۰۴۴ امور ذیحسابی تماس حاصل فرمایند.

سایر اطلاعات و جزییات مربوط به قرارداد در اسناد مناقصه مندرج است.

نصیری صدقیانی- شهردار سلماس