۲۷۳۱ مناقصه – شرکت پالایش گاز بید بلند خلیج فارس – خدمات نقلیه و ایاب و ذهاب کارکنان

آگهی ارزیابی کیفی خدمات نقلیه و ایاب و ذهاب کارکنان شرکت پالایش گاز بید بلند خلیج فارس در نظر دارد انجام خدمات  نقلیه و ایاب و ذهاب کارکنان در محل سایت های خود ( بهبهان و ماهشهر) و دفتر تهران را از طریق مناقصه عمومی یک مرحله ای و با انجام ارزیابی کیفی به شرکت های […]

آگهی ارزیابی کیفی

خدمات نقلیه و ایاب و ذهاب کارکنان

شرکت پالایش گاز بید بلند خلیج فارس در نظر دارد انجام خدمات  نقلیه و ایاب و ذهاب کارکنان در محل سایت های خود ( بهبهان و ماهشهر) و دفتر تهران را از طریق مناقصه عمومی یک مرحله ای و با انجام ارزیابی کیفی به شرکت های توانمند واگذار نماید.

۱-      مهلت دریافت اسناد ارزیابی کیفی،حداکثر ۳ روز کاری پس از انتشار آگهی  روزنامه و به نشانی مندرج در بند ۳ ذیل می باشد.

۲-      آخرین مهلت تسلیم پاکت ارزیابی کیفی، حداکثر ۷ روز کاری پس از خاتمه مهلت دریافت اسناد ارزیابی کیفی به نشانی مندرج در بند ۳ ذیل می باشد.

۳-      متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد ارزیابی کیفی در مهلت مقرر، به نشانی ذیل مراجعه نمایند.

دفتر امور حقوقی و پیمان های شرکت پالایش گاز بید بلند خلیج فارس  واقع در بهبهان، کیلومتر۱۷ بزرگراه بهبهان- رامهرمز، شرکت پالایش گاز بید بلند خلیج فارس، شماره تلفن: ۵۲۷۳۴۳۲۰-۰۶۱

لازم به ذکر می باشد ارسال مدارک ارزیابی کیفی فوق هیچگونه حقی را جهت شرکت در مناقصه برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد و متعاقباً پس از انجام ارزیابی کیفی، اسناد مناقصه فقط به شرکت هایی که در مرحله ارزیابی کیفی پذیرش شده اند، تحویل خواهد شد.