۲۷۳۳ مناقصه – شرکت بهره برداری قطار شهری تبریز و حومه – انجام خدمات مسافری ،کنترل و فروش بلیت

فراخوان ارزیابی کیفی مناقصه‌ شماره ( ۱۲۰-۲-۹۸ ) نوبت دوم ·        شرکت بهره برداری قطار شهری تبریز و حومه در نظر دارد تا انجام “خدمات مسافری ،کنترل و فروش بلیت در ایستگاه های فاز اول و دوم خط یک قطار شهری تبریز در سال ۹۹ -۱۳۹۸ ” را به پیمانکار ذیصلاح واجد شرایط واگذار نماید. […]

فراخوان ارزیابی کیفی

مناقصه‌ شماره ( ۱۲۰-۲-۹۸ ) نوبت دوم

·        شرکت بهره برداری قطار شهری تبریز و حومه در نظر دارد تا انجام “خدمات مسافری ،کنترل و فروش بلیت در ایستگاه های فاز اول و دوم خط یک قطار شهری تبریز در سال ۹۹ -۱۳۹۸ ” را به پیمانکار ذیصلاح واجد شرایط واگذار نماید.

·        مناقصه گران بایستی حداقل دارای گواهی صلاحیت ( مجوز کار ) برای ارائه « خدمات عمومی » باشند.

·        اسناد ارزیابی کیفی همزمان با چاپ نوبت اول این فراخوان ( از تاریخ۱۰/۰۴/۹۸ ) در سایت شرکت به نشانی metro.tabriz.ir   بارگذاری می گردد فلذا داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت، اسناد یادشده را دانلود و مستندات مربوطه را مطابق مفاد اسناد تنظیم و تکمیل نموده و تا  پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۱۶/۰۴/۱۳۹۸ به دبیرخانه‌ی”شرکت بهره برداری قطار شهری تبریز” به آدرس ” تبریز، بلوار ۲۹ بهمن ، طبقه‌ی همکف ساختمان قطار شهری تبریز و حومه ” تحویل نمایند.

·        ضمناً علاقمندان جهت هرگونه سوال و یا تکمیل اطلاعات می توانند با شماره تلفن: ۰۴۱۳۳۲۹۰۰۱  ( داخلی  ۱۰۷۱ ) تماس حاصل نمایند.