۲۷۳۴ مناقصه – شهرداری مشهد – تعمیر، بازسازی و نصب مجدد گاردریل های آسیب دیده

  آگهی مناقصه عمومی   ۱-مناقصه گزار: شهرداری مشهد- سازمان حمل و نقل و ترافیک مشهد ۲-موضوع مناقصه: تعمیر، بازسازی و نصب مجدد گاردریل های آسیب دیده منصوبه در بزرگراه ها و معابر سطح شهر مشهدمقدس ۳-مبلغ برآورد: ۴٫۰۳۳٫۲۴۰٫۰۰۰  ریال( چهار میلیارد و سی و سه میلیون و دویست و چهل هزار ریال) ، به […]

 

آگهی مناقصه عمومی

 

۱-مناقصه گزار: شهرداری مشهد- سازمان حمل و نقل و ترافیک مشهد

۲-موضوع مناقصه: تعمیر، بازسازی و نصب مجدد گاردریل های آسیب دیده منصوبه در بزرگراه ها و معابر سطح شهر مشهدمقدس

۳-مبلغ برآورد: ۴٫۰۳۳٫۲۴۰٫۰۰۰  ریال( چهار میلیارد و سی و سه میلیون و دویست و چهل هزار ریال) ، به صورت صد در صد نقد و براساس فهرست بهای ترافیکی پيش بيني ميگردد.

۴- مبلغ تضمين شرکت در مناقصه: ۲۰۱٫۶۶۲٫۰۰۰ ریال (دویست و یک میلیون و ششصد و شصت و دو هزار ریال) مي‌باشد كه به صورت واریز فیش نقدی و یا ارایه ضمانت نامه بانکی به دستگاه مناقصه گزار تسليم گردد.

۵-مدت زمان اجرای کار: دوازده ماه شمسی

۶-محل ، زمان و مهلت دریافت اسناد : تمامی اشخاص حقوقی واجد شرایط، می توانند برای دریافت اسناد از تاریخ ۱۶/۰۴/۱۳۹۸ تا ۲۷/۰۴/۱۳۹۸ به تارنمای www.ets.mashhad.ir ،  مراجعه نموده و پس از ثبت نام در سامانه تأمین کنندگان و تایید از سوی دستگاه مناقصه گزار، نسبت به دریافت اسناد مناقصه اقدام نمایند.

۷-محل و زمان تحویل پیشنهادات : آخرين مهلت تسليم پيشنهادات به دبیرخانه سازمان، ساعت ۱۲:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۳۰/۰۴/۱۳۹۸ مي‌باشد.

۸-محل و زمان بازگشایی پیشنهادات: ساعت: ۰۹:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۳۱/۰۴/۱۳۹۸ به آدرس: انتهای خیابان فدائیان اسلام، ساختمان معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد، طبقه همکف،  سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداری مشهد.

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۳۳۴۴۸۴۷۲-۰۵۱ تماس حاصل فرمایند.

 

سازمان حمل و نقل و ترافیک مشهد