۲۷۳۵ مناقصه – سازمان بنادر و دریانوردی – خرید، حمل، نصب، راه اندازی و تحویل چند دستگاه گیربکس اسکنر

سازمان بنادر و دریانوردي آگهی فراخوان مناقصه یک مرحله‌اي همراه با ارزیابی کیفی “خرید، حمل، نصب، راه اندازي و تحویل ۴دستگاه گیربکس اسکنر رادار به همراه یک عدد آنتن، ۳ دستگاه رادار و ۳ سري مجموعه ترانسیور در بنادر انزلی، شهید رجایی و بوشهر” به شماره ۱۱۳۹/CE/98 شماره فراخوان در سامانه ستاد ۲۰۹۸۰۰۳۲۲۹۰۰۰۰۱۲ بدینوسیله به […]

سازمان بنادر و دریانوردي

آگهی فراخوان مناقصه یک مرحله‌اي همراه با ارزیابی کیفی “خرید، حمل، نصب، راه اندازي و تحویل ۴دستگاه گیربکس اسکنر رادار به همراه یک عدد آنتن، ۳ دستگاه رادار و ۳ سري مجموعه ترانسیور در بنادر انزلی، شهید رجایی و بوشهر”

به شماره ۱۱۳۹/CE/98

شماره فراخوان در سامانه ستاد ۲۰۹۸۰۰۳۲۲۹۰۰۰۰۱۲

بدینوسیله به اطلاع می رساند سازمان بنادر و دریانوردي درنظر دارد جهت بهره برداري در بنادر انزلی ، شهید رجایی و بوشهر نسبت به تأمین و ساخت ۴ دستگاه گیربکس اسکنر رادار به همراه یک عدد آنتن ،۳ دستگاه رادار و ۳ سري مجموعه ترانسیور را از طریق مناقصه عمومی یک مرحله اي همراه با ارزیابی کیفی اقدام نماید.

۱٫ لذا از کلیه شرکت هاي واجد شرایط دعوت به عمل می آید با رعایت ساز و کار ذیل نسبت به شرکت در فرآیند مذکور اقدام نمایند

با مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به نشانی اینترنتی:  www.setadiran.i، نسبت به بارگذاري اسناد اقدام و رسید دریافت گردد.

۲٫ چنانچه شرکت هاي متقاضی پیش از این در سامانه مذکور ثبت نام نکرده اند ، می بایست مراحل ثبت نام و دریافت گواهی امضا

الکترونیک (توکن) را انجام دهند. (جهت ثبت نام و دریافت گواهی امضاء الکترونیک (توکن) با شماره هاي درج شده در قسمت

پشتیبانی سامانه مذکور تماس حاصل نمایند)

۳٫ کلیه فرآیند برگزاري فراخوان مذکور در سامانه(ستاد) صورت می پذیرد، لذا ضروري است دریافت و ارسال اسناد تا پایان فرآیند ،

صرفاً از طریق سامانه مذکور صورت گیرد در غیر این صورت امکان شرکت در ادامه فرآیند براي شرکت هاي متقاضی وجود

ندارد .

۴٫ کلیه اسناد مربوط به ارزیابی کیفی و اسناد پیشنهاد مناقصه همزمان به صورت یکجا و در قالب فایل ( فایل ارزیابی کیفی و فایل

پیشنهاد مناقصه) تحویل شرکت هاي متقاضی می گردد.

۵٫ متقاضیان می بایست به صورت همزمان اسناد ارزیابی کیفی و اسناد پیشنهاد مناقصه شامل ۴  پاکت ( ارزیابی کیفی، الف ، ب ، ج) رادر سامانه ستاد بارگذاري نمایند.

۶٫ جلسه توضیح و تشریح اسناد بر اساس تاریخ ذیل در محل سالن جلسات واقع در اداره کل مهندسی وتجهیزات ( طبقه

پنجم) برگزار شده و حضور نماینده مطلع فنی و بازرگانی کلیه شرکت هاي سازنده تجهیزات مذکور که تمایل به شرکت در مناقصه

را دارند با داشتن معرفی نامه کتبی ضروري می باشد.

 

موضوع

 

مهلت دریافت

 

مهلت بارگذاري

 

جلسه پرسش وپاسخ

 

خرید، حمل، نصب، راه اندازي و

تحویل ۴ دستگاه گیربکس اسکنر

رادار به همراه یک عدد آنتن، ۳

دستگاه رادار و ۳ سري مجموعه

ترانسیور در بنادر انزلی، شهید

رجایی و بوشهر

 

 

 

ساعت ۱۹:۰۰

روز دوشنبه

مورخ ۳۱/۰۴/۱۳۹۸

 

 

 

ساعت ۱۹:۰۰

روز چهارشنبه

مورخ ۲۳/.۵/۱۳۹۸

 

 

 

ساعت ۱۴ روز دوشنبه

۰۷/۰۵/۱۳۹۸

 

نشانی و مشخصات مناقصه گزار: تهران ، میدان ونک ، ابتداي بزرگراه حقانی ، بعد از چهارراه جهان کودک، خیابان دکتر شهیدي ، پلاك ۱ ساختمان سازمان بنادر و دریانوردي

دورنگار: ۸۸۶۵۱۱۱۹-۰۲۱  تلفن: ۸۴۹۳۲۳۵۱-۰۲۱ رایانامه: Technical@pmo.ir