۲۷۳۹ مزایده – شهرداری شهرضا – اجاره غرفه‌

مزایده اجاره غرفه‌های موجود در بازارچه سبزی مرحله اول ( نوبت اول) شهرداری شهرضا در نظر دارد به استناد مصوبه سوم از صد وهفتاد و سومین (۱۷۳) جلسه رسمی مورخ ۲۶/۰۳/۹۸ شورای اسلامی شهرغرفه‌های موجود در بازارچه سبزی، را از طریق مزایده عمومی به افراد یا شرکت های واجد شرایط و برای مدت یکسال به […]

مزایده

اجاره غرفه‌های موجود در بازارچه سبزی

مرحله اول ( نوبت اول)

شهرداری شهرضا در نظر دارد به استناد مصوبه سوم از صد وهفتاد و سومین (۱۷۳) جلسه رسمی مورخ ۲۶/۰۳/۹۸ شورای اسلامی شهرغرفه‌های موجود در بازارچه سبزی، را از طریق مزایده عمومی به افراد یا شرکت های واجد شرایط و برای مدت یکسال به صورت اجاره واگذار نمایند.

لذا متقاضیان می‌توانند از تاریخ انتشارآگهی جهت دریافت اسناد مزایده به شهرداری مراجعه و یا با تلفن: ۵۳۲۴۱۰۱۰ داخلی ۱۲۷ مسئول امورقراردادهای شهرداری تماس حاصل نمایند. شایان ذکراست مهلت اخذ پیشنهادات به مدت ۱۰ روز از تاریخ انتشار آگهی نوبت دوم می‌باشد.

آخرین مهلت دریافت و تحویل اسناد و محل آن:‌ ساعت ۱۴:۳۰ روز دوشنبه مورخ ۰۷/۰۵/۹۸ دبیرخانه محرمانه شهرداری واقع در واحد حراست شهرداری مرکزی

تاریخ گشایش اسناد: ساعت ۱۵:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۰۸/۰۵/۹۸ در محل شهرداری شهرضا ( حضور متقاضیان بلامانع می‌باشد)

به پیشنهادات مخدوش، مشروط، یا خارج از تاریخ فوق ترتیب اثر داده نخواهد شد.

پیشنهاد دهندگان باید حداقل ۵% مبلغ پایه مزایده رابه صورت ضمانت‌نامه بانکی و یا واریز وجه نقد به حساب سپرده ۳۱۰۰۰۰۰۰۵۲۰۰۲ نزد بانک ملی در پاکت الف لاک و مهر شده تحویل نمایند.

سپرده نفر اول،دوم و سوم در صورت برنده شدن در مزایده وعدم عقد قرارداد به ترتیب به نفع شهرداری ضبط می‌گردد.

شهرداری در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار است.

شهرداری شهرضا