۲۷۶۰ مناقصه – مؤسسه تحقيقات واكسن و سرم سازی رازی – حفاظت فیزیکی شعبه اهواز

  نوبت دوم آگهي تجدید اول مناقصه‌عمومي‌ یک‌مرحله‌اي شماره ۴۷/۹۸ مؤسسه تحقيقات واكسن و سرم سازي رازي در نظر دارد امور حفاظت فیزیکی شعبه اهواز خود را از طريق مناقصه‌عمومي‌ به‌اشخاص حقوقی با شرایط ذیل واگذاری نماید. ۱-آدرس مناقصه گزارو محل برگزاري مناقصه: استان البرز، کرج، حصارک، سه راه پست خانه، مؤسسه تحقیقات واکسن وسرم […]

 

نوبت دوم

آگهي تجدید اول مناقصه‌عمومي‌ یک‌مرحله‌اي شماره ۴۷/۹۸

مؤسسه تحقيقات واكسن و سرم سازي رازي در نظر دارد امور حفاظت فیزیکی شعبه اهواز خود را از طريق مناقصه‌عمومي‌ به‌اشخاص حقوقی با شرایط ذیل واگذاری نماید.

۱-آدرس مناقصه گزارو محل برگزاري مناقصه: استان البرز، کرج، حصارک، سه راه پست خانه، مؤسسه تحقیقات واکسن وسرم سازی رازی و یا مؤسسه رازي شعبه جنوب غرب کشور، اهواز واقع در امانيه، خيابان سپاه، جنب شهرداري مركزي.

 اتاق جلسات امور قراردادها و کمیسیون معاملات می‌باشد.

۲-شماره تلفن مؤسسه : ۳۴۵۷۰۰۳۸ الی ۴۶ و ۳۵۵۵۲۱۹۴ -۰۲۶ داخلی ۲۴۴۶

۳-موضوع مناقصه:  واگذاري امور حفاظت فیزیکی شعبه اهواز

۴-تضمين شركت در مناقصه به‌صورت ضمانت نامه بانكي يا چك بانكي تضمين شده به‌مبلغ ۱۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال مي‌باشد.

    ۵، مهلت دریافت اسناد مناقصه : از روز دوشنبه مورخ ۱۴/۰۵/۱۳۹۸ لغایت روز شنبه مورخ ۲۶/۰۵/۱۳۹۸ می‌باشد.

۶-مهلت تحویل اسناد مناقصه به دبیرخانه کمیسیون معاملات : از ساعت ۹ صبح لغايت ۱۶ بعدازظهر از زمان درج آگهي در روزنامه،  تا پايان وقت اداري روز شنبه مورخ ۲۶/۰۵/۱۳۹۸ می‌باشد.

۷-زمان بازگشایی پاکات مناقصه : روز یکشنبه ساعت ۱۰مورخ ۲۷/۰۵/۱۳۹۸ می‌باشد.

توجه: متقاضيان مي‌توانندجهت دريافت اسناد مناقصه به‌آدرس www.rvsri.ac.ir مراجعه نمايند.در صورت عدم موفقيت در دسترسي به‌آدرس مذكور مي‌توانند در ساعات اداري به جزء ايام تعطيل به كميسيون معاملات مؤسسه تحقيقات واكسن و سرم سازي رازي مراجعه و با همراه داشتن يك دستگاه فلش نسبت به دريافت اسناد مناقصه اقدام نمايند.

۸، حضور نمايندگان شركت‌ها با معرفي‌نامه كتبي درجلسات بازگشايي پاكت‌ها بلامانع مي‌باشد.

۹-ساير اطلاعات و جزیيات در اسناد مناقصه موجود مي‌باشد .

تذکر :

۱-نظر به اينکه اين مناقصه به صورت مناقصه عمومی ‌يک‌مرحله‌ای انجام می‌پذيرد و در جلسه برگزار‌شده،  برنده مناقصه انتخاب خواهد شد،  لذا مناقصه‌گران می‌بايست نهايت دقت را در ارسال کامل و کافی اطلاعات درخواست شده به کميسيون معاملات به‌عمل آورند .بديهی است چنانچه به علت عدم ارسال اطلاعات کافی (رزومه،  اساسنامه،  تاييديه ها،  تشويقات و ..) هر يک از مناقصه گران از فرآيند مناقصه حذف گردند، مسؤليت امر به‌عهده مؤسسه نخواهد بود.

۲-نظر به اينکه برای تعيين مبلغ پايه سنوات روزانه،  لازم است تا مناقصه‌گران از ميزان سنوات خدمت افراد مطلع باشند،  لذا مناقصه‌گران موظف هستند تا در فاصله بين درج آگهی تا روز ارايه اسناد مناقصه،  به محل انجام موضوع قرارداد مراجعه و اطلاعات لازم رادريافت وموارد مطروحه در قالب يک صورتجلسه فی‌مابين متصدی امر در محل انجام موضوع قرارداد و مناقصه‌گر ثبت و ضبط گردد.

تذکر مهم : بديهی است تنها کسانی می‌توانند در مناقصه شرکت نمايند که به محل انجام موضوع قرارداد مراجعه ودارای صورتجلسه فی‌مابين باشند.