۲۷۶۰ مزایده – شهرداری خاش – اجاره قسمتی از زمین واقع در پاک بانوان جهت راه‌اندازی و استقرار ماشین‌های منترل‌دار

نوبت دوم آگهی مزایده  شهرداری خاش به استناد مصوبه شماره ۵۰ مورخ ۲۲/۰۴/۹۸ شورای محترم اسلامی شهر خاش در نظر دارد نسبت به اجاره قسمتی از زمین واقع در پاک بانوان به متراژ ۱۰۰متر مربع جهت راه‌اندازی و استقرار ماشین‌های منترل‌دار را از طریق مزایده عمومی با شرایط ذیل به اشخاص حقیقی و حقوقی واگذار […]

نوبت دوم

آگهی مزایده

 شهرداری خاش به استناد مصوبه شماره ۵۰ مورخ ۲۲/۰۴/۹۸ شورای محترم اسلامی شهر خاش در نظر دارد نسبت به اجاره قسمتی از زمین واقع در پاک بانوان به متراژ ۱۰۰متر مربع جهت راه‌اندازی و استقرار ماشین‌های منترل‌دار را از طریق مزایده عمومی با شرایط ذیل به اشخاص حقیقی و حقوقی واگذار نماید.

از کلیه متقاضیان درخواست می‌شود ضمن بازدید از مکان مورد نظر و شرایط مربوطه قیمت پیشنهادی اجاره ماهیانه خود را در پاکات سربسته الف و ب و ج به دبیرخانه شهرداری تحویل و رسید دریافت نمایند.

۱- موضوع عبارت‌است‌از اجاره قسمتی از زمین واقع در پارک بانوان جهت راه‌اندازی و استقرار ماشین‌های منترل‌دار.

۲-مدت اجاره دو/۲ سال تمام می‌باشد.

۳- سپرده نفرات اول تا سوم برندگان در صورت انصراف از عقد قرارداد به‌نفع شهرداری ضبط خواهد شد.

۴- آخرین مهلت برای شرکت در مزایده حداکثر ده/۱۰روز پس از انتشار آگهی نوبت دوم مزایده می‌باشد.

۵- شهرداری در رد یا قبول پیشنهادات مختار است.

۶- هزینه درج آگهی و کارشناسی به‌عهده برنده مزایده می‌باشد.

۷- به پیشنهادات مخدوش و مشروط و فاقد فیش واریزی سپرده در مزایده و اسناد و مدارک تحویلی مزایده و همچنین پیشنهاداتی که پس از اتمام مهلت تعیین شده برسد ترتیب‌اثر داده نخواهد شد.

۸- متقاضیان شرکت در مزایده به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد و مدارک و بازدید از مورد مزایده می‌توانند همه‌روزه در وقت اداری تا ده/۱۰ روز پس از انتشار آگهی نوبت دوم به‌ شهرداری  مراجعه نمایند.

عبدالمجید تمندانی، شهردار خاش