۲۷۶۱ مناقصه – شرکت عمران شهر جدید پردیس – تأمین تجهیزات و تکمیل بخشی از برق‌رسانی به فاز ۸

کد: ۱۰/۹۸-۲۰۰-ر      نوبت: دوم آگهی فراخوان عمومی دومرحله‌ای – روش فشرده (تجدید نوبت اول) شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس بند ۳ صورت‌جلسه ‌شماره ۱۶/۷۴۰ مورخ ۳۱/۰۴/۱۳۹۸ هیأت ‌مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس نسبت‌ به انتخاب پیمانکار اقدام نماید. ۱- موضوع: تأمین تجهیزات و تکمیل بخشی از برق‌رسانی به فاز […]

کد: ۱۰/۹۸-۲۰۰-ر

     نوبت: دوم

آگهی فراخوان عمومی دومرحله‌ای – روش فشرده (تجدید نوبت اول)

شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس بند ۳ صورت‌جلسه ‌شماره ۱۶/۷۴۰ مورخ ۳۱/۰۴/۱۳۹۸ هیأت ‌مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس نسبت‌ به انتخاب پیمانکار اقدام نماید.

۱- موضوع: تأمین تجهیزات و تکمیل بخشی از برق‌رسانی به فاز ۸ شهر جدید پردیس.

۲- نوع مناقصه: عمومی دومرحله‌ای (روش فشرده).

۳- شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) ۲۰۹۸۰۰۱۰۹۸۰۰۰۰۷۲ است. کلیه مراحل مناقصه از دریافت و تحویل اسناد (اسناد ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه پاکت‌های الف، ب ، ج) و بازگشایی پاکت‌ها از طریق سامانه ستاد (www.setadiran.ir) انجام می‌شود.

۴- نام و نشانی دستگاه مناقصه‌گزار: شرکت عمران شهر جدید پردیس، شهر جديد پرديس، فاز یک، ضلع شمال میدان عدالت، خیابان عمران. تلفن: ۶۰۰-۷۶۲۷۵۵۰۰- داخلی ۱۰۸، ۱۹۵ ، ۲۰۳٫

۵- مدت پیمان: ۱۸ ماه شمسی.

۶- مبلغ برآورد اولیه: ۱۰۴٫۸۶۶٫۶۴۰٫۷۰۹(یک‌صدوچهارمیلیارد‌وهشت‌صدوشصت‌وشش‌‌میلیون‌وشش‌صدوچهل‌هزاروهفت‌صدونه)ریال، به‌صورت ۷۰%نقد و ۳۰%تهاتر.

۷- تضمین فرآیند ارجاع کار: ۴٫۰۶۶٫۰۰۰٫۰۰۰(چهار‌میلیاردوشصت‌وشش‌میلیون) ریال.

۸- مجوز فعالیت: حداقل رتبه ۵ در رشته نیرو (توزیع و انتقال نیرو)، که حداقل شش‌ماه اعتبار داشته باشد.

 ۹- در اجرای ماده ۲ آیین‌نامه راهکارهای افزایش ضمانت اجرایی و تقویت حسابرسی و سنجش توان مالی مناقصه‌گر، ارایه صورت‌های حسابرسی‌شده آخرین سال‌مالی (سال ۱۳۹۶/۱۳۹۷) در پاکت “ب” الزامی‌ است. در صورت عدم ‌ارایه  مدارک مربوط به حسابرسی، مناقصه‌گر از فرآیند مناقصه حذف می‌گردد. 

۱۰- مناقصه‌گران ابتدا ارزیابی‌کیفی می‌شوند و پس از کسب حداقل امتیاز ارزیابی‌کیفی در مراحل بعدی مناقصه شرکت می‌نمایند.

۱۱- دریافت اسناد (اسناد ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه “پاکت‌های الف، ب و ج”) از سامانه ستاد: از روز چهارشنبه مورخ ۱۶/۰۵/۱۳۹۸ تا روز ‌شنبه مورخ ۲۶/۰۵/۱۳۹۸ از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۶:۳۰

۱۲- تحویل اسناد (اسناد ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه پاکت‌های الف، ب ، ج):

۱۲-۱- به‌صورت الکترونیکی تا ساعت ۱۶:۳۰ روز یکشنبه مورخ ۱۰/۰۶/۱۳۹۸ در سامانه ستاد بارگذاری شود.

۱۲-۲- به‌صورت فیزیکی تا ساعت ۱۶:۳۰ روز دو‌شنبه مورخ ۱۱/۰۶/۱۳۹۸ به‌دبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پردیس تحویل گردد.

۱۳- زمان و محل بازگشایی پاکت‌ اسناد ارزیابی کیفی: ساعت ۱۵:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۱۲/۰۶/۱۳۹۸، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.

۱۴- زمان و محل بازگشایی “پاکت‌های الف ،ب” اسناد مناقصه: ساعت ۱۵:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۲۵/۰۶/۱۳۹۸، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهرجدید پردیس.

۱۵- زمان و محل بازگشایی “پاکت ج” اسناد مناقصه: ساعت ۱۵:۰۰ روز شنبه مورخ ۰۶/۰۷/۱۳۹۸، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.

۱۶- هزینه خرید اسناد (اسناد ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه پاکت‌های الف، ب و ج) از سامانه ستاد: ۱٫۰۰۰٫۰۰ (یک میلیون) ریال است.

۱۷- سایر موارد و مشخصات در اسناد مناقصه مندرج است.

 

روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس