۲۷۶۶ مناقصه – شرکت عمران شهر جدید پردیس – تأمین تجهیزات و تکمیل بخشی از برق‌رسانی به‌فاز ۵

کد:۱۲/۹۸-۲۰۰-ر    نوبت دوم  “آگهی فراخوان‌عمومی دومرحله‌ای-روش فشرده (تجدید نوبت‌اول)”   شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس بند۱صورتجلسه ‌شماره ۱۹/۷۴۳ مورخ ۱۲/۰۵/۱۳۹۸ هیأت ‌مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس نسبت به انتخاب پیمانکار اقدام نماید. ۱- موضوع: تأمین تجهیزات و تکمیل بخشی از برق‌رسانی به‌فاز ۵ شهر جدید پردیس. ۲- نوع مناقصه: […]

کد:۱۲/۹۸-۲۰۰-ر

   نوبت دوم 

“آگهی فراخوان‌عمومی دومرحله‌ای-روش فشرده (تجدید نوبت‌اول)”

 

شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس بند۱صورتجلسه ‌شماره ۱۹/۷۴۳ مورخ ۱۲/۰۵/۱۳۹۸ هیأت ‌مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس نسبت به انتخاب پیمانکار اقدام نماید.

۱- موضوع: تأمین تجهیزات و تکمیل بخشی از برق‌رسانی به‌فاز ۵ شهر جدید پردیس.

۲- نوع مناقصه: عمومی دومرحله‌ای (روش فشرده).

۳- شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) ۲۰۹۸۰۰۱۰۹۸۰۰۰۰۷۵ است. کلیه مراحل مناقصه از دریافت و تحویل اسناد (اسناد ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه “پاکت‌های الف، ب، ج”) و بازگشایی پاکات از طریق سامانه ستاد (www.setadiran.ir) انجام می‌شود.

۴- نام و نشانی دستگاه مناقصه‌گزار: شرکت عمران شهر جدید پردیس. شهر جديد پرديس، فاز یک، ضلع شمال میدان عدالت، خیابان عمران. تلفن: ۶۰۰-۷۶۲۷۵۵۰۰، داخلی ۱۰۸، ۱۹۵ و ۲۰۳٫

۵- مدت‌پیمان: ۱۲ ماه شمسی.

۶- مبلغ برآورد اولیه: ۶۳٫۷۸۶٫۱۳۴٫۲۵۹ (شصت‌وسه‌میلیارد‌وهفت‌صدوهشتادوشش‌‌میلیون‌ویک‌صدوسی‌وچهار‌هزارودویست‌وپنجاه‌ونه)ریال، به‌صورت ۷۰%نقد و ۳۰%تهاتر.

۷– تضمین فرآیند ارجاع کار: ۳٫۱۹۰٫۰۰۰٫۰۰۰ (سه‌میلیاردویک‌صدونودمیلیون) ریال.

۸– مجوز فعالیت: حداقل رتبه ۵ در رشته نیرو (توزیع و انتقال نیرو)، که حداقل شش‌ماه اعتبار داشته باشد.

 ۹- در اجرای ماده ۲ آیین‌نامه راهکارهای افزایش ضمانت اجرایی و تقویت حسابرسی و سنجش توان مالی مناقصه‌گر، ارایه صورت‌های حسابرسی‌شده آخرین سال‌مالی (سال ۱۳۹۶/۱۳۹۷) در پاکت “ب” الزامی‌است. در صورت عدم ‌ارایه  مدارک مربوط به حسابرسی، مناقصه‌گر از فرآیند مناقصه حذف می‌گردد. 

۱۰- مناقصه‌گران ابتدا ارزیابی‌کیفی می‌شوند وپس از کسب حداقل امتیاز ارزیابی‌کیفی در مراحل بعدی مناقصه شرکت می‌نمایند.

۱۱- دریافت اسناد (اسناد ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه “پاکت‌های الف، ب، ج”) از سامانه ستاد: از روز چهارشنبه مورخ ۲۳/۰۵/۱۳۹۸ تا روز سه‌شنبه مورخ ۰۵/۰۶/۱۳۹۸ از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۶:۳۰٫

۱۲- تحویل اسناد (اسناد ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه “پاکت‌های الف، ب، ج”):

۱۲-۱- به‌صورت الکترونیکی تا ساعت ۱۶:۳۰ روز شنبه مورخ ۲۳/۰۶/۱۳۹۸ در سامانه ستاد بارگذاری شود.

۱۲-۲- به‌صورت فیزیکی تا ساعت ۱۶:۳۰ روز یک‌شنبه مورخ ۲۴/۰۶/۱۳۹۸ به‌دبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پردیس تحویل گردد.

۱۳- زمان و محل بازگشایی پاکت‌ اسناد ارزیابی کیفی: ساعت ۱۴:۳۰ روز دوشنبه مورخ ۲۵/۰۶/۱۳۹۸، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.

۱۴- زمان و محل بازگشایی “پاکت‌های الف و ب” اسناد مناقصه: ساعت ۱۴:۳۰ روز شنبه مورخ ۰۶/۰۷/۱۳۹۸، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.

۱۵- زمان و محل بازگشایی “پاکت ج” اسناد مناقصه: ساعت ۱۴:۳۰ روز دوشنبه مورخ ۱۵/۰۷/۱۳۹۸، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.

۱۶- هزینه خرید اسناد (اسناد ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه “پاکت‌های الف، ب، ج”) از سامانه ستاد: ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ (یک میلیون) ریال است.

۱۷- سایر موارد و مشخصات در اسناد مناقصه مندرج است.

 

روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس