۲۷۷۷ مناقصه – مؤسسه تحقيقات واكسن و سرم سازی رازی – نگهداری فضای سبز

آگهي مناقصه عمومي دومرحله‌اي شماره ۶۳/۹۸ مؤسسه تحقيقات واكسن و سرم سازي رازي در نظر دارد نگهداري فضاي سبز خود را از طريق مناقصه‌عمومي  به اشخاص حقوقی با شرایط ذیل واگذار نماید. ۱-آدرس مناقصه‌گزار و محل برگزاري مناقصه: استان البرز، کرج، حصارک، سه راه پست‌خانه، مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی. اتاق جلسات امورقراردادها […]

آگهي مناقصه عمومي دومرحله‌اي شماره ۶۳/۹۸

مؤسسه تحقيقات واكسن و سرم سازي رازي در نظر دارد نگهداري فضاي سبز خود را از طريق مناقصه‌عمومي  به اشخاص حقوقی با شرایط ذیل واگذار نماید.

۱-آدرس مناقصه‌گزار و محل برگزاري مناقصه: استان البرز، کرج، حصارک، سه راه پست‌خانه، مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی. اتاق جلسات امورقراردادها و کمیسیون معاملات می‌باشد.

۲-شماره تلفن‌های مؤسسه: ۳۴۵۷۰۰۳۸ الی ۴۶ و ۳۵۵۵۲۱۹۴ -۰۲۶ داخلی ۲۴۴۶

۳-موضوع مناقصه: نگهداري فضاي سبز

۴-تضمين شركت در مناقصه به صورت ضمانت‌نامه بانكي يا چك بانكي تضمين شده به‌مبلغ  ۳۹۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال مي‌باشد.

۵- مهلت دریافت اسناد مناقصه: از روز چهارشنبه مورخ ۰۶/۰۶/۱۳۹۸ لغایت روز شنبه مورخ ۲۳/۰۶/۱۳۹۸ می‌باشد.

۶-مهلت تحویل اسناد مناقصه به کمیسیون معاملات: از ساعت ۹ صبح لغايت ۱۶ بعدازظهر از زمان درج آگهي در روزنامه، تا پايان وقت اداري روز شنبه مورخ ۲۳/۰۶/۱۳۹۸ می‌باشد.

۷-زمان بازگشایی پاکت در مرحله اول مناقصه: ساعت: ۰۹:۰۰ روز یکشنبه مورخ  ۲۴/۰۶/۱۳۹۸ می‌باشد.

۸-زمان بازگشایی پاکت در مرحله دوم مناقصه: مورخ  ۲۶/۰۶/۱۳۹۸ روز سه‌شنبه ساعت : ۰۹:۰۰ می‌باشد

توجه: متقاضيان مي‌توانند جهت دريافت اسناد مناقصه به‌آدرس www.rvsri.ac.ir مراجعه نمايند. در صورت عدم موفقيت در دسترسي به‌آدرس مذكور مي‌توانند در ساعات اداري به‌جزء ايام تعطيل به كميسيون معاملات و امورقراردادهای مؤسسه تحقيقات واكسن و سرم‌ سازي رازي مراجعه و با همراه داشتن يك‌دستگاه فلش نسبت به دريافت اسناد مناقصه اقدام نمايند.

۹- حضور نمايندگان شركت ها با معرفي نامه كتبي درجلسات بازگشايي پاكت‌ها بلامانع مي‌باشد.

۱۰-ساير اطلاعات و جزیيات در اسناد مناقصه موجود مي‌باشد .

نظر به اينکه برای تعيين مبلغ پايه سنوات روزانه، لازم است تا مناقص‌گران از ميزان سنوات خدمت افراد مطلع باشند، لذا مناقصه‌گران موظف هستند تا در فاصله بين درج آگهی تا روز ارايه اسناد مناقصه، به محل انجام موضوع قرارداد مراجعه و اطلاعات لازم رادريافت وموارد مطروحه در قالب يک صورتجلسه فی‌مابين متصدی امر در محل انجام موضوع قرارداد و مناقصه‌گر ثبت و ضبط گردد.

تبصره: بديهی است تنها کسانی می‌توانند در مناقصه شرکت نمايند که به محل انجام موضوع قرارداد مراجعه و دارای صورتجلسه فی‌مابين باشند.