۲۷۸۱ مناقصه – دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان – واگذاری امور بیماربری مرکز آموزشی درمانی فاطمیه

آگهی مناقصه عمومی ۸۵۹/۹۸ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان در نظر دارد مناقصه عمومی واگذاری امور بیماربری مرکز آموزشی درمانی فاطمیه به میزان ۳۸۲۰ ساعت ماهیانه به شماره ۲۰۹۸۰۰۰۰۰۲۳۶۰۰۰۰۰۴۷ را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به شرکت‌های دارای تأیید صلاحیت از سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی واگذار نماید. […]

آگهی مناقصه عمومی ۸۵۹/۹۸

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان در نظر دارد مناقصه عمومی واگذاری امور بیماربری مرکز آموزشی درمانی فاطمیه به میزان ۳۸۲۰ ساعت ماهیانه به شماره ۲۰۹۸۰۰۰۰۰۲۳۶۰۰۰۰۰۴۷ را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به شرکت‌های دارای تأیید صلاحیت از سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی واگذار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصه‌گران و بازگشایی پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرس WWW.SETADIRAN.IR  انجام خواهد شد.

مهلت زمان دریافت اسناد مناقصه از سایت: از ۱۲/۰۶/۹۸ لغایت ۲۰/۰۶/۹۸

مهلت زمانی اعاده پیشنهادات: از ۲۱/۰۶/۹۸ لغایت ساعت ۱۴ روز یکشنبه مورخ ۳۱/۰۶/۹۸

زمان بازگشایی پاکت‌ها در سامانه: دوشنبه مورخ ۰۱/۰۷/۹۸ در دفتر مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه

تضمین شرکت در مناقصه: یک طغری ضمانتنامه بانکی به مبلغ ۳۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰ریال که حداقل سه ماه اعتبار داشته باشد و برای سه ماه دیگر قابل تمدید باشد در وجه دانشگاه علوم پزشکی همدان( دقیقاً به‌نام موضوع مناقصه) به استثنا بانک اقتصاد نوین یا ضمانت‌نامه‌های صادر شده از مؤسسات اعتباری غیر بانکی دارای مجوز از بانک مرکزی و یا واریز وجه نقد به شماره حساب جاری۱۵۶۶۴۸۶۶۰بانک رفاه شعبه شریعتی.

تضمین شرکت در مناقصه را در پاکت الف سامانه تدارکات الکترونیکی دولت بارگذاری و اصل آن طبق زمان اعاده پیشنهاد به‌آدرس: همدان، بلوار آیت‌اله کاشانی، ساختمان شماره ۳، ستاد دانشگاه علوم پزشکی به دفتر مدیریت حراست دانشگاه تحویل نمایید.

شرکت‌کنندگان در مناقصه باید جهت دریافت هر یک از اسناد مبلغ   ۳۰۰٫۰۰۰ ریال به شماره حساب بانک ملی ۲۱۷۸۰۶۵۷۵۷۰۰۲ با شناسه ملی ۱۷۱۷۰۰۰۱۵۳۱۰۰۲۴ واریز نمایند.

کداقتصادی، شناسه ملی و کدپستی دانشگاه علوم پزشگی به ترتیب ذیل می‌باشد:

۴۱۱۳۷۶۷۱۶۳۹۱-۱۴۰۰۲۶۰۳۸۱۸-۶۵۱۷۶۱۹۶۵۳۵۱

هزینه درج آگهی بر عهده برنده مناقصه می‌باشد.

برگزاری مناقصه صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می‌باشد و کلیه مراحل فرآیند مناقصه شامل خرید و دریافت اسناد مناقصه،پرداخت تضمین شرکت در مناقصه، ارسال پیشنهاد قیمت و اطلاع از وضعیت برنده بودن مناقصه‌گران محترم از این طریق امکان‌پذیر می‌باشد.