۲۷۹۴ مناقصه – شرکت عمران شهر جدید پردیس – انجام خدمات کارگزاری مسکن­ مهر شهر جدید پردیس

      کد: ۱۷/۹۸-۲۰۰-ر  نوع: عمومی یک مرحله‌ای          آگهی فراخوان عمومی یک‌مرحله‌ای همراه با ارزیابی‌کیفی (روش فشرده) «تجدید نوبت اول»   شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس بند ۴ صورت‌جلسه ‌شماره ۱۹/۷۴۳ مورخ ۱۲/۰۵/۱۳۹۸ نسبت به انتخاب پیمانکار اقدام نماید. ۱- موضوع: انجام خدمات کارگزاری مسکن­مهر شهر جدید پردیس. ۲- […]

      کد: ۱۷/۹۸-۲۰۰-ر  نوع: عمومی یک مرحله‌ای        

 آگهی فراخوان عمومی یک‌مرحله‌ای همراه با ارزیابی‌کیفی (روش فشرده) «تجدید نوبت اول»

 

شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس بند ۴ صورت‌جلسه ‌شماره ۱۹/۷۴۳ مورخ ۱۲/۰۵/۱۳۹۸ نسبت به انتخاب پیمانکار اقدام نماید.

۱- موضوع: انجام خدمات کارگزاری مسکن­مهر شهر جدید پردیس.

۲- نوع مناقصه: عمومی یک‌مرحله‌ای همراه با ارزیابی کیفی(روش فشرده).

۳- شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) ۲۰۹۸۰۰۱۰۹۸۰۰۰۰۸۳ است. کلیه مراحل مناقصه از دریافت و تحویل اسناد ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه و بازگشایی پاکت‌ها از طریق سامانه ستاد (www.setadiran.ir) انجام می‌شود.

۴- نام و نشانی دستگاه مناقصه‌گزار: شرکت عمران شهر جدید پردیس. شهر جديد پرديس، فاز یک، ضلع شمال میدان عدالت، خیابان عمران. تلفن: ۶۰۰-۷۶۲۷۵۵۰۰، داخلی ۱۰۸، ۱۹۵ و ۲۰۳٫

۵- مدت پیمان: ۱۲ ماه شمسی.

۶- مبلغ برآورد اولیه: ۹۹٫۵۴۹٫۴۶۹٫۲۷۹ (نود و نه­میلیارد و پانصد و چهل ­و نه‌میلیون ‌و چهارصد و شصت­ و نه­هزار و دویست­ و هفتاد ونه) ریال.

۷- تضمین فرآیند ارجاع‌کار: ۳٫۹۵۹٫۰۰۰٫۰۰۰ (سه­میلیاردونه­صدوپنجاه­ونه‌‌‌میلیون‌) ریال.

۸– مجوز فعالیت: گواهینامه صلاحیت شرکت‌های خدماتی، پشتیبانی و فنی‌ مهندسی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رشته موضوع مناقصه که حداقل شش ماه اعتبار داشته باشد.

 ۹- در اجرای ماده ۲ آیین‌نامه راهکارهای افزایش ضمانت اجرایی و تقویت حسابرسی و سنجش توان مالی مناقصه‌گر ارایه صورت‌های حسابرسی‌شده آخرین سال‌مالی (سال ۱۳۹۶/۱۳۹۷) در پاکت “ب” اسناد مناقصه الزامی‌است. در صورت عدم‌‌ارایه مدارک مربوط به حسابرسی، مناقصه‌گر از فرآیند مناقصه حذف می‌گردد. 

۱۰- دریافت اسناد ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه از سامانه ستاد: از روز یکشنبه مورخ ۳۱/۰۶/۱۳۹۸ تا روز سه‌شنبه مورخ ۰۹/۰۷/۱۳۹۸ از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۶:۳۰٫

۱۱- تحویل اسناد ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه “پاکت‌های الف، ب و ج”:

۱۱-۱- به‌صورت الکترونیکی تا ساعت ۱۶:۳۰ روز سه‌شنبه مورخ ۲۳/۰۷/۱۳۹۸ در سامانه ستاد بارگزاری شود.

۱۱-۲- به‌صورت فیزیکی تا ساعت ۱۶:۳۰ روز چهار‌شنبه مورخ ۲۴/۰۷/۱۳۹۸ به‌دبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پردیس تحویل شود.

۱۲زمان و محل بازگشایی پاکت‌ اسناد ارزیابی کیفی: ساعت ۱۴:۳۰ روز دو‌شنبه مورخ ۲۹/۰۷/۱۳۹۸، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.

۱۳زمان و محل بازگشایی اسناد مناقصه “پاکت‌های الف، ب و ج”: ساعت ۱۱:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۱/۰۸/۱۳۹۸، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.

۱۴- هزینه خرید اسناد ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه از سامانه ستاد ۷۵۰٫۰۰۰ (هفت‌صدوپنجاه ‌هزار)ریال است.

 

روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس