۲۷۹۶ مناقصه – شهرداری شهرضا – تهیه قیر mc2 ، توزیع، پخش و اجرای آسفالت معابر سطح شهر

آگهی مناقصه تهیه قیر mc2 ، توزیع، پخش و اجرای آسفالت معابر سطح شهر به‌صورت دستی و با فینیشر مرحله دوم (نوبت اول) شهرداری شهرضا در نظر دارد به استناد ردیف بودجه شماره ۳۳۰۱۶ سال ۱۳۹۸ پخش و اجرای آسفالت معابر سطح شهر به‌صورت دستی و با فینیشر، را از طریق مناقصه عمومی به افراد […]

آگهی مناقصه تهیه قیر mc2 ، توزیع، پخش و اجرای آسفالت معابر سطح شهر به‌صورت دستی و با فینیشر

مرحله دوم (نوبت اول)

شهرداری شهرضا در نظر دارد به استناد ردیف بودجه شماره ۳۳۰۱۶ سال ۱۳۹۸ پخش و اجرای آسفالت معابر سطح شهر به‌صورت دستی و با فینیشر، را از طریق مناقصه عمومی به افراد یا شرکت‌های واجدشرایط واگذار نماید.

در صورت استفاده از ماشین‌آلات شهرداری(فینیشر، غلطک) اجاره آن طبق مصوبه شورای اسلامی شهر و دفترچه بهای خدمات محاسبه و از برنده مناقصه اخذ می‌گردد.

متقاضیان می‌توانند از تاریخ انتشار آگهی جهت دریافت اسناد مناقصه به شهرداری مراجعه و یا با تلفن: ۵۳۲۴۱۰۱۰ داخلی ۱۲۷ مسئول امورقراردادهای شهرداری تماس حاصل نمایند. شایان ذکر است مهلت اخذ پیشنهادات به‌مدت ۱۰ روز‌کاری از تاریخ انتشار آگهی نوبت‌دوم می‌باشد.

آخرین مهلت دریافت و تحویل اسناد و محل آن: ساعت ۱۴:۳۰ روز چهار‌شنبه مورخ ۱۷/۰۷/۹۸ دبیرخانه محرمانه شهرداری واقع در واحد حراست شهرداری مرکزی

تاریخ گشایش اسناد: ساعت ۱۵:۰۰ روز پنجشنبه مورخ ۱۸/۰۷/۹۸ در محل شهرداری شهرضا (حضور متقاضیان بلامانع می‌باشد)

به پیشنهادات مخدوش، مشروط یا خارج از تاریخ فوق ترتیب‌اثر داده نخواهد شد

پیشنهاد دهندگان باید حداقل ۵% مبلغ پایه مزایده را ضمانتنامه بانکی و یا وجه نقد به‌حساب سپرده ۳۱۰۰۰۰۰۰۵۲۰۰۲ بانک ملی در پاکت الف لاک و مهر شده تحویل نمایند.

سپرده نفر اول، دوم و سوم در صورت برنده شدن در مناقصه و عدم عقد قرارداد به ترتیب به نفع شهرداری ضبط می‌گردد.

پیشنهاد دهندگان می‌بایست قیمت پیشنهادی خویش را براساس هر تن آسفالت و هرکیلوگرم قیر mc2 در دو قسمت مجزا ۱- به‌صورت پخش با اکیپ دستی  ۲- پخش با دستگاه(فینیشر غلطک لاستیکی و غیره) در پاکت پلمپ شده در موعد مقرر تحویل نمایند.

شهرداری در رد و یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار است.