۲۷۹۶ مناقصه – شرکت ارتباطات سیار ایران – اجرای خدمات پشتیبانی تجهیزات SMS-RBT-VMS-MCA

آگهی تجدید مناقصه‌عام دومرحله‌ای شماره۳۵/۹۸ س شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد اجرای خدمات پشتیبانی تجهیزات SMS-RBT-VMS-MCA خود را از طریق مناقصه‌عام دو‌مرحله‌ای و بر اساس شرایط و طرح قرارداد موجود به انجام برساند. لذا داوطلبان شرکت در مناقصه می‌توانند از تاریخ نشر آگهی لغایت ۰۸/۰۷/۹۸ با در دست داشتن معرفی‌نامه و رسید بانکی(مبنی […]

آگهی تجدید مناقصه‌عام دومرحله‌ای

شماره۳۵/۹۸ س

شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد اجرای خدمات پشتیبانی تجهیزات SMS-RBT-VMS-MCA خود را از طریق مناقصه‌عام دو‌مرحله‌ای و بر اساس شرایط و طرح قرارداد موجود به انجام برساند.

لذا داوطلبان شرکت در مناقصه می‌توانند از تاریخ نشر آگهی لغایت ۰۸/۰۷/۹۸ با در دست داشتن معرفی‌نامه و رسید بانکی(مبنی بر واریز مبلغ  ۳۰۰٫۰۰۰ ریال (سیصد هزار ریال) به‌حساب شماره ۱۸۶۴۴۶۴۴۰۹ بانک ملت شعبه ظفر کد ۶۵۸۶۲- شماره شبا ۸۷۰۱۲۰۰۲۰۰۰۰۰۰۱۸۶۴۴۶۴۴۰۹Ir به‌نام شرکت ارتباطات سیار ایران با شناسه پرداخت ۱۷۰۰۰۹۵۱۴۳۸۸۲۱۵ ، به‌نشانی: تهران، میدان ونک، خیابان ونک، برج همراه، طبقه سوم، واحد ۸ مراجعه و اسناد مناقصه را دریافت و نسبت به ارسال مستندات(طرح قرارداد، شرایط مناقصه، شرح خدمات و……) و فرم پیشنهاد قیمت مهر و امضاء شده خود حداکثر تا ساعت ۱۵ روز دوشنبه مورخ ۱۵/۰۷/۹۸ به‌نشانی فوق الذکر تحویل نمایند. کمیسیون معاملات نیز در تاریخ ۱۶/۰۷/۹۸ رأس ساعت ۹ صبح در طبقه ۱۱ سالن جلسات برج همراه تشکیل و نسبت به پیشنهادات ارایه شده تصمیم گیری خواهد نمود.

ضمناً مبلغ تضمین شرکت در مناقصه به‌شرح مندرج در اسناد مناقصه می‌باشد که می بایستی به‌صورت ضمانتنامه بانکی و یا چک بانکی تضمینی ارایه گردد . سایر موارد در اسناد مناقصه درج گردیده است. مناقصه‌گران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های: ۸۱۷۱۲۳۸۱ – ۸۱۷۱۲۵۸۸ – ۸۱۷۱۳۶۹۹ تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است هر یک از شرکت­های حاضر در مناقصه بایستی به سایت تامین کنندگان همراه اول به‌نشانی “www.mci.ir/tamin” مراجعه نموده و نسبت به ثبت‌نام و تکمیل مدارک خود در این سایت نیز اقدام نمایند.  

                                                                                                                                                                                 اداره کل خرید

                                                                                                                                                                          شرکت ارتباطات سیار ایران