۲۸۲۷ مناقصه – موسسه مکین – عملیات آرماتوربندی، قالب‌بندی و بتن‌ریزی «دال‌های زیر پایپرک»

آگهی مناقصه شماره ۱۸/۱۳۳۴۷/۱۶ مؤسسه مکین قصد دارد بخشی از عملیات آرماتوربندی، قالب بندی و بتن ریزی «دال‌های زیر پایپرک» پروژه در دست اجرای خود در بندرعباس را (با مشخصات یاد شده در اسناد مناقصه) (عملیات در داخل حوضچه و بر روی آب انجام می­گردد) از طـریق مناقصه عمومی یک‌مرحله­­ای به پیمانکاران واجدشرایط واگذار نماید. […]

آگهی مناقصه شماره ۱۸/۱۳۳۴۷/۱۶

مؤسسه مکین قصد دارد بخشی از عملیات آرماتوربندی، قالب بندی و بتن ریزی «دال‌های زیر پایپرک» پروژه در دست اجرای خود در بندرعباس را (با مشخصات یاد شده در اسناد مناقصه) (عملیات در داخل حوضچه و بر روی آب انجام می­گردد) از طـریق مناقصه عمومی یک‌مرحله­­ای به پیمانکاران واجدشرایط واگذار نماید.

متقاضیان می­توانند از تاریخ درج آگهی تا پايان وقت اداري روز سه­شنبه مورخ ۲۱/۰۸/۱۳۹۸ با در درست داشتن معرفينامة رسمي، جهت دریافت اسناد مناقصه به آدرس ذیل مراجعه فرمایند.

تهران، خیابان شریعتی، خیابان خواجه عبداله انصاری، خیابان تیسفون، نبش ایروان، پلاک ۷۵ ، واحد ۹

تلفن تماس جهت اخذ اطلاعات بیشتر ۲۲۸۸۵۶۶۵-۰۲۱

        مهلت تحویل اسناد به مؤسسه مكين تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۲۷/۰۸/۱۳۹۸ در همان محل خرید اسناد می‌باشد. بهای اسناد مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ ریال می­باشد که در محل فروش اسناد دریافت خواهد شد. مؤسسه مکین در پذیرش و یا رد پیشنهادها مختار می‌باشد.

  هزینه آگهی‌ها به‌عهده برنده مناقصه می­باشد.