۲۸۳۵ مناقصه – شهرداری زنجان – تامين ماشين آلات مكانيزه مربوط به جمع آوری و حمل مكانيزه زباله های شهری و…

        آگهي مناقصه عمومي شماره ۲۳- ۹۸ شهرداري زنجان در نظر دارد نسبت به برگزاری مناقصه عمومی تامين ماشين آلات مكانيزه مربوط به جمع آوري و حمل مكانيزه زباله هاي شهري، رفت و روب معابر اصلي و شستشوي جداول و مخازن (با راننده) در مناطق سه گانه شهر زنجان (به تفكيك) بصورت اجاره به […]

 

      آگهي مناقصه عمومي شماره ۲۳- ۹۸

شهرداري زنجان در نظر دارد نسبت به برگزاری مناقصه عمومی تامين ماشين آلات مكانيزه مربوط به جمع آوري و حمل مكانيزه زباله هاي شهري، رفت و روب معابر اصلي و شستشوي جداول و مخازن (با راننده) در مناطق سه گانه شهر زنجان (به تفكيك) بصورت اجاره به مدت يكسال و به شرح شرايط اختصاصي و عمومي، نقشه های منضم به اسناد را از طريق اشخاصی حقيقي و حقوقي و اقدام نمايد. لذا از كليه اشخاص كه مايل به همكاري مي باشند دعوت مي شود جهت دريافت اسناد و شركت در مناقصه در مواعد مقرر در ذيل به اداره قراردادهاي شهرداري زنجان واقع در بلوار آزادي، خيابان خرمشهر و يا جهت كسب اطلاعات بيشتر به آدرس اينترنتي WWW.ZANJAN.IR مراجعه و يا با شماره تلفن: ۱- ۰۲۴۳۳۷۸۵۵۲۰ (سازمان بازيافت) و ۰۲۴۳۳۴۲۲۰۳۶ (اداره قراردادها) تماس حاصل نمايند.

۱ مهلت خريد اسناد و تحويل پيشنهادات: از تاريخ ۲۲/۰۸/۹۸ لغايت پايان وقت اداري (ساعت ۱۴ روز يكشنبه) مورخ ۰۳/۰۹/۹۸ مي باشد.

۲ محل تسليم اسناد: زنجان، خيابان خرمشهر، بلوار آزادي، شهرداري مركز، دبيرخانه مركزي.

۳ ميزان و نوع سپرده شركت در مناقصه بشرح جدول ذيل و به طرق:

الف – واريز وجه نقد به شرح جدول ذيل به شماره حساب ۵ -۲۲۲۲۱۱۱۱-۴۳-۲۲۱۰ نزد بانك انصار شعبه انقلاب در وجه شهرداري زنجان.

ب ضمانت نامه بانكي داراي اعتبار ۳ ماه و قابل تمديد تا ۳ ماه ديگر به نفع كارفرما

ج انواع اوراق مشاركت بي نام.

۴ شركت درمناقصه و ارایه پيشنهاد به منزله قبول شروط و تكاليف شهرداري موضوع ماده ۱۰ آيين نامه معاملات شهرداري تهران تسري يافته به مراكز استان ها مي باشد.

۵ هزينه انتشار آگهي به عهده برنده مناقصه خواهد بود.

۶- پيشنهادات واصله رأس ساعت ۱۵ روز دوشنبه مورخ ۰۴/۰۹/۹۸ در جلسه كميسيون معاملات كه درمحل حوزه معاونت مالي و اقتصادي واقع در زنجان، خيابان خرمشهر، بلوار آزادي، طبقه دوم تشكيل مي شود با حضور پيشنهاد دهندگان گشايش و بررسي خواهد شد.

۷ – متقاضيان جهت دريافت و خريد اسناد مناقصه، مي بايست مبلغ ۰۰۰/۵۰۰ ريال به حساب شماره ۳۱۰۰۰۰۰۲۴۴۸۰۰۶ بنام شهرداري زنجان نزد بانك ملي شعبه آزادي واريز و اصل فيش آن را ارائه نمايند.

۸ شهرداري در رد يك يا تمام پيشنهادات مختار مي باشد.

 * ساير شروط مناقصه و اختيارات و تكاليف مناقصه گر و مناقصه گزار در اسناد مناقصه مندرج مي باشد.*

 

رديف

عنوان پروژه

مبلغ برآورد (ريال)

 

ميزان سپرده شركت در مناقصه (ريال)

ساعت بازگشايي پاكات

۱

منطقه ۱

۰۰۰/۶۰۰/۸۱۳/۲۷

۰۰۰/۰۰۰/۴۰۰/۱

۱۵ الي ۳۰/۱۵

۲

منطقه ۲

۰۰۰/۱۰۰/۹۹۹/۱۷

۰۰۰/۰۰۰/۹۰۰

۳۰/۱۵ الي ۱۶

۳

منطقه ۳

۰۰۰/۱۰۰/۵۳۰/۲۷

۰۰۰/۰۰۰/۳۸۰/۱

۱۶ الي ۳۰/۱۶

مديريت ارتباطات و امور بين الملل شهرداري زنجان