۲۸۴۰ مناقصه – سازمان بنادر و دریانوردی – تامین و ساخت ۴ دستگاه گیربکس اسکنر رادار به همراه یک عدد آنتن، ۳ دستگاه رادار و ۳ سری مجموعه ترانسیور

نوبت دوم سازمان بنادر و دریانوردی آگهی فراخوان تجدید مناقصه ‌یک مرحله‌ای همراه با ارزیابی کیفی “خرید، حمل، نصب، راه‌اندازی و تحویل ۴ دستگاه گیربکس اسکنر رادار به همراه یک عدد آنتن، ۳ دستگاه رادار و ۳ سری مجموعه ترانسیور در بنادر انزلی، شهید رجایی و بوشهر” به شماره ۱۱۳۹/ ۹۸/CEشماره فراخوان در سامانه ستاد: […]

نوبت دوم

سازمان بنادر و دریانوردی

آگهی فراخوان تجدید مناقصه ‌یک مرحله‌ای همراه با ارزیابی کیفی “خرید، حمل، نصب، راه‌اندازی و تحویل ۴ دستگاه گیربکس اسکنر رادار به همراه یک عدد آنتن، ۳ دستگاه رادار و ۳ سری مجموعه ترانسیور در بنادر انزلی، شهید رجایی و بوشهر” به شماره ۱۱۳۹/ ۹۸/CEشماره فراخوان در سامانه ستاد: ۲۰۹۸۰۰۳۲۹۲۰۰۰۰۳۲

بدینوسیله به اطلاع می‌رساند سازمان بنادر و دریانوردی در نظر دارد جهت بهره‌برداری در بنادر انزلی، شهید رجایی و بوشهر نسبت به تامین و ساخت ۴ دستگاه گیربکس اسکنر رادار به همراه یک عدد آنتن،

 ۳ دستگاه رادار و ۳ سری مجموعه ترانسیور را از طریق تجدید مناقصه عمومی یک مرحله‌ای همراه با ارزیابی کیفی اقدام نماید.

لذا از کلیه شرکت‌های واجد شرایط دعوت به عمل می آید با رعایت ساز وکار ذیل نسبت به شرکت در فرآیند مذکور اقدام نمایند:

۱٫ با مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به نشانی اینترنتی www.setadiran.ir، نسبت به بارگذاری اسناد اقدام و رسید دریافت گردد.

۲٫ چنانچه شرکت‌های متقاضی پیش از این در سامانه مذکور ثبت‌نام نکرده‌اند، می‌بایست مراحل ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (توکن) را انجام دهند. (جهت ثبت‌نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (توکن) با شماره‌های درج شده در قسمت پشتیبانی سامانه مذکور تماس حاصل نمایند.)

۳٫ کلیه فرآیند برگزاری فراخوان مذکور در سامانه “ستاد” صورت می‌پذیرد، لذا ضروری است دریافت و ارسال اسناد تا پایان فرآیند، صرفاً از طریق سامانه مذکور صورت گیرد، در غیر این صورت امکان شرکت در ادامه فرآیند برای شرکت‌های متقاضی وجود ندارد.

۴٫ کلیه اسناد مربوط به ارزیابی کیفی و اسناد پیشنهاد مناقصه همزمان به صورت یکجا و در قالب فایل (فایل ارزیابی کیفی و فایل پیشنهاد مناقصه) تحویل شرکت های متقاضی می‌گردد.

۵٫ متقاضیان می‌بایست به صورت همزمان اسناد ارزیابی کیفی و اسناد پیشنهاد مناقصه شامل ۴ پاکت (ارزیابی کیفی، الف، ب ، ج) را در سامانه ستاد بارگذاری نمایند.

۶٫ جلسه توضیح و تشریح اسناد براساس تاریخ ذیل در محل سالن جلسات واقع در اداره کل مهندسی و تجهیزات (طبقه پنجم) برگزار شده و حضور نماینده مطلع فنی و بازرگانی کلیه شرکت‌های سازنده تجهیزات مذکور که تمایل به شرکت در مناقصه را دارند با در دست داشتن معرفی نامه کتبی ضروری می‌باشد.

 

موضوع

 

مهلت دریافت

 

مهلت بارگذاری

 

جلسه پرسش و پاسخ

خرید، حمل، نصب، راه‌اندازی و تحویل ۴دستگاه گیربکس اسکنر رادار به همراه یک عدد آنتن، ۳دستگاه رادار و

 ۳ سری مجموعه ترانسیور در بنادر انزلی، شهید رجایی و بوشهر

 

ساعت ۱۹روز پنج شنبه

۰۷/۰۹/۱۳۹۸

 

ساعت ۱۴روز شنبه

۲۳/۰۹/۱۳۹۸

 

روز یکشنبه ساعت ۱۴

۱۷/۰۹/۱۳۹۸

 

نشانی و مشخصات آگهی دهنده: تهران، میدان ونک، ابتدای بزرگراه حقانی، بعد از چهارراه جهان کودک، خیابان دکتر شهیدی، پلاک ۱، ساختمان سازمان بنادر و دریانوردی

دورنگار: ۸۸۶۵۱۱۹۱-۲۱ (۹۸+) تلفن: ۸۴۹۳۲۳۵۱-۲۱ (۹۸+) رایانامه: Technical@pmo.ir