۲۸۴۳ فراخوان – سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز – ارایه طرح و ایده جهت طرحهای ساماندهی مشاغل ، دستفروشان و..

آگهی فراخوان سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز در نظر دارد به استناد بند (الف) ردیف یک مصوبه شورای سازمان به شماره ۸۳/۲۶۶۷ مورخ ۳۰/۰۴/۹۸ بخشی از حیطه فعالیتی خود در مقوله (ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری) در شهر تبریز را از طریق برگزاری فراخوان در قالب ارایه طرح و ایده از […]

آگهی فراخوان

سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز در نظر دارد به استناد بند (الف) ردیف یک مصوبه شورای سازمان به شماره ۸۳/۲۶۶۷ مورخ ۳۰/۰۴/۹۸ بخشی از حیطه فعالیتی خود در مقوله (ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری) در شهر تبریز را از طریق برگزاری فراخوان در قالب ارایه طرح و ایده از جمعی: اساتید، صاحب نظران، پژوهشگران و دانشجویان اقدام نماید.

محور موضوعات فراخوان:

۱-طرح ساماندهی مشاغل و صنوف مزاحم شهری

۲-طرح ساماندهی دستفروشان

۳-طرح ساماندهی هفته بازارها

۴-طرح ساماندهی وانت های میوه فروشی

۵-طرح ساماندهی گاری‌های دستی

۶-طراحی سازه کیوسک‌های مطبوعاتی و تنقلاتی و چادرهای برزنتی و کانکس‌های عرضه محصولات کشاورزی

۷-پیشنهاد (برند) برای نام‌گذاری بازارچه‌های محلی

متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و تکمیلی و اخذ اسناد فراخوان از مورخ ۰۲/۰۹/۹۸ تا مورخ ۰۱/۱۰/۹۸ به سایت سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری تبریز (Mayadin.tabriz.ir) مراجعه نمایند. ضمناً متقاضیان می‌بایست تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۰۱/۱۰/۹۸ پاکت‌های شرکت در فراخوان را به دبیرخانه سازمان تحویل داده ورسید دریافت نمایند. به پیشنهادهای که بعد از انقضای مدت مقرر در فراخوان واصل شود، مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد. زمان اعلام نتایج در تاریخ ۱۰/۱۰/۹۸ به اطلاع شرکت‌کنندگان خواهد رسید.

ابراهیم محمدی- مدیر عامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز