۲۸۴۴ مناقصه – شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان – خرید انواع کنتور برق سه فاز هوشمند

آگهی مناقصه عمومی دو مرحله‌ای به همراه ارزیابی کیفی تأمین‌کنندگان (نوبت دوم) موضوع مناقصه: خرید انواع کنتور برق سه فاز هوشمند (فهام) با کارگزاری شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان به نیابت از شرکت‌های توزیع برق منطقه دو (شمال‌غرب و غرب)  به شماره ۸۷-۹۸ به شرح کالا و تعداد و مبلغ سپرده شرکت در مناقصه […]

آگهی مناقصه عمومی دو مرحله‌ای به همراه ارزیابی کیفی تأمین‌کنندگان (نوبت دوم)

موضوع مناقصه: خرید انواع کنتور برق سه فاز هوشمند (فهام) با کارگزاری شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان به نیابت از شرکت‌های توزیع برق منطقه دو (شمال‌غرب و غرب)  به شماره ۸۷-۹۸ به شرح کالا و تعداد و مبلغ سپرده شرکت در مناقصه طبق جدول زیر:

ردیف

شرح کالا

تعداد (دستگاه)

مبلغ سپرده شرکت در مناقصه (ریال)

۱

کنتور سه فاز هوشمند مستقیم (فهام)

۱۱٫۹۰۱

۵٫۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۲

کنتور سه فاز هوشمند غیر مستقیم (فهام)

۵٫۳۵۷

۲٫۴۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰

جمع کل سپرده شرکت در مناقصه (ریال)

۷٫۵۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰

 

شرکت توزیع برق استان زنجان کارگزار برای شرکت‌های توزیع برق: تبریز، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کرمانشاه، کردستان، ایلام و همدان می باشد.

سایر اطلاعات و جزییات در اسناد ارزیابی کیفی و مناقصه درج گردیده است.

مهلت فروش اسناد: از تاریخ ۰۳/۰۹/۱۳۹۸ تا ۱۰/۰۹/۱۳۹۸ به مدت ۸ روز.

نوع سپرده شرکت در مناقصه‌: ضمانتنامه بانکی، چک تضمین شده بانکی، واریز وجه به حساب جاری شرکت به شماره ۰۱۰۵۶۲۶۲۷۴۰۰۶ نزد بانک ملی شعبه برق زنجان (کد۴۳۱۹) و ضمانتنامه صادره توسط مؤسسات بیمه‌گر دارای مجوز و بیمه مرکزی خواهد بود. (مطابق با آیین‌نامه تضمین شرکت‌های توزیع برق ابلاغی ۳۰۷۰/۱۱ مورخ ۲۹/۰۶/۱۳۹۶)

به پیشنهادهای فاقد امضاء، فاقد سپرده، مشروط، مخدوش و یا کمتر از میزان سپرده مقرر، چک شخصی و نظایر آن و پیشنهاداتی که بعد از مدت مقرر ارایه گردد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

مبلغ و نحوه خرید و دریافت اسناد مناقصه و ارزیابی کیفی: واریز مبلغ ۴۰۰٫۰۰۰ ریال به حساب ۰۱۰۵۶۲۶۲۶۲۰۰۵ نزد بانک ملی شعبه برق زنجان (کد ۴۳۱۹) به نام شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان و ارایه اصل فیش واریز در پاکت (الف) الزامی است.

نحوه دریافت اسناد به دو روش زیر می باشد:

الف- جهت دریافت حضوری اسناد مناقصه با در دست داشتن اصل فیش واریزی و نامه معرفی نماینده توسط شرکت‌کننده با مراجعه به آدرس مناقصه‌گزار که در ذیل درج گردیده است.

ب- جهت دریافت غیر حضوری اسناد مناقصه: ابتدا تصویر فیش واریزی را به شماره

 ۳۳۴۴۸۵۰۱-۰۲۴ فکس نمایند و با اطلاع به اداره قراردادهای مناقصه‌گزار به شماره تلفن: ۳۳۴۶۰۵۰۰-۰۲۴ یا ۳۳۱۵۷۲۷۴-۰۲۴ نسبت به دانلود اسناد اقدام فرمایید، و سپس رمز بازگشایی را دریافت نمایید. دانلود اسناد مناقصه از وب سایت‌های زیر تا مهلت تعیین شده امکان پذیر خواهد بود.

مهلت تحویل اسناد مناقصه و ارزیابی کیفی تأمین‌کنندگان و بازگشایی اسناد مناقصه: تحویل اسناد ارزیابی کیفی و مناقصه‌ فوق تا ساعت ۱۲:۰۰ مورخ ۲۶/۰۹/۱۳۹۸ به دبیرخانه شرکت (آدرس ذیل) با اخذ رسید و بازگشایی اسناد در صورت اخذ امتیاز ارزیابی کیفی رأس ساعت ۱۳:۰۰ مورخ ۲۷/۰۹/۱۳۹۸ در سالن کنفرانس شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان خواهد بود.

شرایط متقاضیان جهت شرکت در مناقصه: کلیه تولیدکنندگان که دارای تأییدیه صلاحیت توانیر، پروانه تولید کالای موضوع مناقصه مثبته می‌توانند در این مناقصه شرکت نمایندو بر حسب تخصص و تمایل در یک یا هر دو نوع کنتور موضوع مناقصه شرکت نمایند. ضمناً مهلت انقضای پروانه حداقل تا پایان سال ۱۳۹۸ باشد.

نام و نشانی شرکت مناقصه‌گزار: زنجان، خیابان سعدی شمالی، شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، امور تدارکات، کد پستی: ۱۳۱۱۱-۴۵۱۳۷ تلفن: ۱۳-۳۳۴۴۰۰۱۱-۰۲۴ فکس: ۳۳۴۴۸۵۰۱-۰۲۴ جهت کسب اطلاعات بیشتر با

تلفن‌های ۳۳۴۶۰۵۰۰-۰۲۴یا ۳۳۱۵۷۲۷۴-۰۲۴

هزینه درج دو نوبت آگهی روزنامه بر عهده برنده یا برندگان مناقصه خواهد بود و مناقصه‌گر می‌بایست مبلغ آن را از اداره قراردادهای شرکت سؤال نماید. (تلفن اداره قراردادهای شرکت: ۳۳۴۶۰۵۰۰-۰۲۴ یا ۳۳۱۵۷۲۷۴-۰۲۴)

متقاضیان می‌توانند اسناد ارزیابی کیفی و مناقصه‌ها را از سایت‌های زیر در مهلت مقرر دانلود فرمایند:

(سایت شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان WWW.ZEDC.IR) و (شبکه اطلاع رسانی معاملات توانیر WWW.TAVANIR.ORG.IR) یا (پایگاه ملی مناقصات HTTP://IETS.MPORG.IR)

شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان