۲۸۴۵ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران – خرید، حمل و جایگذاری پنج باب مخزن فولادی توزیع آب

آگهی تجدید مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی موضوع: شماره ۳۱-۹۸ ۱-دستگاه مناقصه‌گزار: شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران ۲-موضوع مناقصه: خرید، حمل و جایگذاری پنج باب مخزن فولادی توزیع آب اضطراری مقاوم به زلزله هر یک به ظرفیت یکصد مترمکعب در محدوده آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران. ۳-مدت تحویل: […]

آگهی تجدید مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی

موضوع: شماره ۳۱-۹۸

۱-دستگاه مناقصه‌گزار: شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران

۲-موضوع مناقصه: خرید، حمل و جایگذاری پنج باب مخزن فولادی توزیع آب اضطراری مقاوم به زلزله هر یک به ظرفیت یکصد مترمکعب در محدوده آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران.

۳-مدت تحویل: از تاریخ ابلاغ قرارداد به مدت سه ماه شمسی.

۴-شرایط شرکت‌کنندگان: دارای مجوز تولید (تولید کنند داخلی) و یا نمایندگی فروش مجاز.

۵-مهلت و نحوه و محل دریافت اسناد: حداکثر تا ساعت ۱۶ روز سه شنبه مورخ ۱۲/۰۹/۹۸ با در دست داشتن معرفی نامه معتبر (مشتمل بر شماره اقتصادی، شماره ثبت، کد پستی ۱۰ رقمی، شماره تلفن و نمابر) به همراه مهر شرکت و فیش بانکی پرداختی به مبلغ ۳۲۷٫۰۰۰  (سیصد و بیست و هفت هزار) ریال به حساب جاری شماره ۳-۶۶۶۶۶۵۶۵-۴۰-۸۴۷ بانک سامان شعبه تجریش به نام شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران به دبیرخانه شرکت واقع در میدان تجریش، خیابان شهید برادران فناخسرو، ساختمان شماره۱۸، طبقه اول مراجعه نمایند.

۶-مبلغ سپرده شرکت در مناقصه: مبلغ ۹۷۴٫۰۰۰٫۰۰۰ (نهصد و هفتاد و چهار میلیون) ریال

 می‌باشد که باید به صورت یکی از روش‌های زیر ارایه گردد:

ضمانتنامه بانکی و یا ضمانتنامه های صادره از سوی مؤسسات غیر بانکی که دارای مجوز فعالیت از بانک مرکزی می‌باشند به مدت اعتباری حداقل سه ماه از تاریخ بازگشایی پیشنهاد و قابل تمدید برای سه ماه دیگر به نام شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران.

واریز نقدی در وجه شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران.

ضمانتنامه صادره توسط مؤسسات بیمه‌گر دارای مجوز فعالیت و صدور ضمانتنامه از سوی بیمه مرکزی ایران به مدت اعتباری حداقل ۳ ماه از تاریخ بازگشایی پبشنهاد و قابل تمدید.

اوراق مشارکت بی‌نام تضمین شده بانک‌ها و دولت با قابلیت بازخرید قبل از سررسید.

وثیقه ملکی معادل هشتاد و پنج درصد ارزش کارشناسی رسمی آن.

۷-محل تأمین اعتبار: بودجه جاری (طرح‌های غیر عمرانی).

۸-مهلت و محل ارایه پیشنهادات: حداکثر ساعت ۱۶ روز یکشنبه مورخ ۲۴/۰۹/۹۸ به دبیرخانه می‌باشد.

۹-تاریخ و محل تشکیل جلسه بازگشایی پاکات ارزیابی کیفی: ساعت ۱۱ روز دوشنبه مورخ ۲۵/۰۹/۹۸ در محل سالن کنفرانس شرکت دستگاه مناقصه‌گزار می‌باشد.

۱۰-سایر شرایط: پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط و مخدوش و پیشنهاداتی که پس از انقضاء مدت مقرر در فراخوان واصل شود، مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد. هزینه خرید اسناد مناقصه قابل برگشت نمی‌باشد. سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است.

۱۲-نشانی سایت‌های اینترنتی: شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور http://www.nww.ir  و پایگاه ملی مناقصات http://iets.mporg.ir و آبفای منطقه یک www.t1ww.tpww.co.ir می باشد.