۲۸۴۶ مناقصه – شرکت عمران شهر جدید پردیس – تکمیل و اجرای ساختمان مدرسه ۶ کلاسه

                                                                                  کد:۲۳/۹۸-۲۰۰-ر                                                                                                   نوبت: اول “آگهی فراخوان مناقصه”   شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس بند ۵ صورت‌جلسه ‌شماره ۲۸/۷۵۲ مورخ ۲۱/۰۷/۱۳۹۸ هیأت ‌مدیره نسبت به انتخاب پیمانکار اقدام نماید. ۱- موضوع: تکمیل و اجرای ساختمان مدرسه ۶ کلاسه R111 شهر جدید ایوانکی. ۲- نوع مناقصه: عمومی یک‌مرحله‌ای. ۳- شماره ثبت درسامانه […]

                                                                                  کد:۲۳/۹۸-۲۰۰-ر

                                                                                                  نوبت: اول

“آگهی فراخوان مناقصه”

 

شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد براساس بند ۵ صورت‌جلسه ‌شماره ۲۸/۷۵۲ مورخ ۲۱/۰۷/۱۳۹۸ هیأت ‌مدیره نسبت به انتخاب پیمانکار اقدام نماید.

۱- موضوع: تکمیل و اجرای ساختمان مدرسه ۶ کلاسه R111 شهر جدید ایوانکی.

۲- نوع مناقصه: عمومی یک‌مرحله‌ای.

۳- شماره ثبت درسامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) ۲۰۹۸۰۰۱۰۹۸۰۰۰۰۹۰ است. کلیه مراحل مناقصه از دریافت و تحویل اسناد مناقصه و گشایش پاکت‌ها از طریق سامانه ستاد انجام می‌شود. برای ورود به سامانه ستاد، آدرس www.setadiran.ir را در نوار ابزار جستجوگر اینترنت وارد نمایید.

۴- نام و نشانی دستگاه مناقصه‌گزار: شرکت عمران شهر جدید پردیس، شهر جديد پرديس، فاز یک، ضلع شمال میدان عدالت، خیابان عمران. تلفن: ۶۰۰-۷۶۲۷۵۵۰۰- داخلی ۱۰۸، ۱۹۵ و ۲۰۳٫

۵- مدت پیمان: ۱۲ ماه شمسی.

۶- مبلغ برآورد اولیه: ۳۸٫۵۷۹٫۰۶۰٫۱۹۷ (سی‌وهشت‌میلیارد‌وپانصدوهفتادونه‌میلیون‌وشصت‌هزارویک‌صدونودوهفت) ریال، به‌صورت سرجمع (۷۰ % نقد و ۳۰ % تهاتر).

۷تضمین فرآیند ارجاع کار: ۱٫۹۲۹٫۰۰۰٫۰۰۰(یک‌میلیاردونه‌صدوبیست‌ونه‌میلیون) ریال.

۸مجوز فعالیت: حداقل رتبه ۵ در رشته ابنیه، که حداقل شش‌ماه اعتبار داشته باشد.

 ۹- در اجرای ماده ۲ آیین‌نامه راهکارهای افزایش ضمانت اجرایی و تقویت حسابرسی و سنجش توان مالی مناقصه‌گر، ارایه صورت‌های حسابرسی‌شده آخرین سال‌مالی (سال ۱۳۹۶/۱۳۹۷) در پاکت “ب” الزامی‌است. در صورت عدم ‌ارایه مدارک مربوط به حسابرسی، مناقصه‌گر از فرآیند مناقصه حذف می‌شود.

۱۰- دریافت اسناد مناقصه از سامانه ستاد: از روز چهار‌شنبه مورخ ۰۶/۰۹/۱۳۹۸ تا روز ‌شنبه مورخ ۱۶/۰۹/۱۳۹۸ از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۶:۳۰٫

۱۱- تحویل اسناد مناقصه:

۱۱-۱- به‌صورت الکترونیکی تا ساعت ۱۶:۳۰ روز سه‌شنبه مورخ ۲۶/۰۹/۱۳۹۸ در سامانه ستاد بارگذاری شود.

۱۱-۲- به‌صورت فیزیکی تا ساعت ۱۶:۳۰ روز چهار‌شنبه مورخ ۲۷/۰۹/۱۳۹۸ به‌دبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پردیس تحویل گردد.

۱۲- زمان و محل گشایش پاکت‌ها: ساعت ۱۴:۳۰ روز ‌شنبه مورخ ۳۰/۰۹/۱۳۹۸، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.

۱۳هزینه خرید اسناد مناقصه از سامانه ستاد: مبلغ۷۵۰٫۰۰۰ (هفتصدوپنجاه هزار) ریال است.

 

 

روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس