۲۸۴۹ مناقصه – شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان شمالی – خرید ۳ دستگاه اتوبوستر سه فاز

آگهی فراخوان مناقصه نوبت دوم   شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان شمالی مناقصه عمومی دو مرحله‌ای ۰۲/۹۸ (توأم با ارزیابی کیفی) این شرکت در نظر دارد نسبت به خرید کالا از محل طرح تملک دارایی در سال ۱۳۹۸، با مشخصات زیر اقدام نماید. لذا از تمامی تأمین‌کنندگان واجد شرایط دعوت می گردد جهت دریافت، […]

آگهی فراخوان مناقصه نوبت دوم

 

شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان شمالی

مناقصه عمومی دو مرحله‌ای ۰۲/۹۸ (توأم با ارزیابی کیفی)

این شرکت در نظر دارد نسبت به خرید کالا از محل طرح تملک دارایی در سال ۱۳۹۸، با مشخصات زیر اقدام نماید. لذا از تمامی تأمین‌کنندگان واجد شرایط دعوت می گردد جهت دریافت، تکمیل و تحویل اسناد مناقصه به شرح زیر اقدام فرمایند.

شرح مناقصه:

مناقصه ۰۲/۹۸: خرید ۳ دستگاه اتوبوستر سه فاز ۲۰ کیلوولت ۱۰۰ آمپری به شرح ذیل:

مهلت فروش اسناد و تحویل اسناد: از تاریخ ۰۴/۰۹/۱۳۹۸ لغایت ۱۰/۰۹/۱۳۹۸ می‌باشد و تاریخ تحویل پاکت‌های مناقصه تا ساعت ۱۳:۰۰ روز یکشنبه ۲۴/۰۹/۱۳۹۸ می باشد، تاریخ گشایش پاکات (الف ، ب ) ساعت ۱۳:۰۰ روز چهارشنبه ۲۷/۰۹/۱۳۹۸ می باشد. مناقصه‌گران می‌توانند اسناد را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) http://setadiran.ir در قبال واریز مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ ریال به حساب سپرده سپهر صادرات به شماره ۰۱۰۱۸۰۶۱۲۰۰۰۹ به نام تمرکز سایر درآمدهای این شرکت، دریافت نمایند.

لازم به ذکر است ملاک شناخت مناقصه‌گر بارگذاری اسناد به صورت کامل و بدون نقص در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت بوده و در تحویل اسناد فیزیکی نیز ملاک زمان تحویل اسناد به دبیرخانه شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان شمالی می باشد.

مبلغ و نوع تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: برابر آئین نامه تضمینات دولتی ۸۶۸٫۰۰۰٫۰۰۰‌ریال به صورت ضمانتنامه بانکی (فرآیند ارجاع کار) به نفع کارفرما و یا به صورت وجه نقد، واریز به حساب (بانک مرکزی) شماره ۴۰۰۱۱۳۱۷۰۷۱۴۶۲۵۸ به نام تمرکز وجوه سپرده این شرکت ارایه گردد.

آدرس: خراسان شمالی، بجنورد، خیابان طالقانی غربی، شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان شمالی، امور تدارکات (تلفن: ۳۱۷۷۷۴۱۳-۰۵۸)

به پیشنهادهای فاقد سپرده و امضا،، مشروط، مخدوش و پیشنهاداتی که بعد از انقضای مدت مقرر در فراخوان واصل می‌گردد، مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.

سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج می باشد.

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان شمالی