۲۸۵۰ مناقصه – شرکت ارتباطات سیار ایران – خرید قطعات یدکی

 آگهی مناقصه عام یک مرحله ای شماره ۶۶ /۹۸ س     شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد خرید قطعات یدکی مورد نیاز خود را از طریق مناقصه عام یک مرحله ای و بر اساس شرایط و طرح قرارداد موجود به انجام برساند. لذا داوطلبان شرکت در مناقصه می توانند از تاریخ نشر آگهی […]

 آگهی مناقصه عام یک مرحله ای

شماره ۶۶ /۹۸ س

 

 

شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد خرید قطعات یدکی مورد نیاز خود را از طریق مناقصه عام یک مرحله ای و بر اساس شرایط و طرح قرارداد موجود به انجام برساند.

لذا داوطلبان شرکت در مناقصه می توانند از تاریخ نشر آگهی لغایت ۱۸/۰۹/۹۸ با در دست داشتن معرفی نامه و رسید بانکی ( مبنی بر واریز مبلغ  ۳۰۰٫۰۰۰ ریال (سیصد هزار ریال) به حساب شماره ۱۸۶۴۴۶۴۴۰۹ بانک ملت شعبه ظفر کد ۶۵۸۶۲، شماره شبا ۸۷۰۱۲۰۰۲۰۰۰۰۰۰۱۸۶۴۴۶۴۴۰۹IR به نام شرکت ارتباطات سیار ایران با شناسه پرداخت ۱۷۰۰۰۹۵۱۴۳۸۸۲۱۵ ، به نشانی تهران: میدان ونک، خیابان ونک، برج همراه، طبقه سوم، واحد ۸ مراجعه و اسناد مناقصه را دریافت و نسبت به ارسال مستندات (طرح قرارداد، شرایط مناقصه، مشخصات فنی و……) و فرم پیشنهاد قیمت مهر و امضاء شده خود حداکثر تا ساعت ۱۶ روز       دوشنبه مورخ ۲۵/۰۹/۹۸ به نشانی فوق الذکر تحویل نمایند . کمیسیون معاملات نیز در تاریخ ۲۶/۰۹/۹۸ رأس ساعت ۱۰:۳۰ صبح در طبقه ۱۱ سالن جلسات برج همراه تشکیل و نسبت به پیشنهادات ارایه شده تصمیم گیری خواهد نمود .

ضمناً مبلغ تضمین شرکت در مناقصه به شرح مندرج در اسناد مناقصه می باشد که می بایستی به صورت ضمانتنامه بانکی و یا چک بانکی تضمینی ارایه گردد . سایر موارد در اسناد مناقصه درج گردیده است . مناقصه گران می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۱۷۱۲۳۸۱، ۸۱۷۱۲۵۸۸ ، ۸۱۷۱۳۶۹۹ تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است هر یک از شرکت­های حاضر در مناقصه بایستی به سایت تأمین کنندگان همراه اول به نشانی www.mci.ir/tamin مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام و تکمیل مدارک خود در این سایت نیز اقدام نمایند.  

                                                                                                                                                                                 اداره کل خرید

                                                                                                                                                                          شرکت ارتباطات سیار ایران