۲۸۵۰ مناقصه – شرکت ارتباطات سیار ایران – تجهیزات پسیو مرکز داده توحید

  آگهی مناقصه          شماره ۶۷/۹۸ س             شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد تجهیزات پسیو مرکز داده توحید خود را از طریق مناقصه عام یک مرحله­ای و بر اساس شرایط و طرح قرارداد موجود از شرکت­های داخلی واجد شرایط خریداری نماید. لذا داوطلبان شرکت در مناقصه می­توانند […]

 

آگهی مناقصه          شماره ۶۷/۹۸ س          

 

شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد تجهیزات پسیو مرکز داده توحید خود را از طریق مناقصه عام یک مرحله­ای و بر اساس شرایط و طرح قرارداد موجود از شرکت­های داخلی واجد شرایط خریداری نماید.

لذا داوطلبان شرکت در مناقصه می­توانند از تاریخ نشر آگهی لغایت ۱۸/۰۹/۹۸ با در دست داشتن معرفی نامه (شامل نام و شماره تلفن همراه و ایمیل مدیرعامل)، کارت ملی و رسید بانکی ( مبنی بر واریز مبلغ۴۰۰٫۰۰۰ ریال به حساب شماره ۱۸۶۴۴۶۴۴۰۹ بانک ملت شعبه ظفر به نام شرکت ارتباطات سیار ایران و شناسه واریز ۱۷۰۰۰۹۶۱۵۲۱۰۲۹۷) در ساعات اداری به نشانی: تهران، میدان ونک، خیابان ونک، برج همراه، طبقه سوم، واحد ۸ مراجعه و اسناد مناقصه را دریافت نموده و پس از بررسی، اسناد مزبور را مهر و امضاء نموده و به ضمیمه پیشنهاد خود، حداکثر تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۲۵/۰۹/۹۸ به نشانی فوق الذکر تحویل نمایند. کمیسیون معاملات در تاریخ ۲۶/۰۹/۹۸ راس ساعت ۱۴ بعدازظهر در طبقه ۱۱ واحد ۷ برج همراه تشکیل و نسبت به پیشنهادات ارایه شده تصمیم گیری خواهد نمود.

لازم به ذکر است هر یک از شرکت­های حاضر در مناقصه بایستی به سایت تأمین کنندگان همراه اول به نشانی www.mci.ir/tamin مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام و تکمیل مدارک خود در این سایت اقدام نمایند.

ضمناً مبلغ تضمین شرکت در مناقصه معادل۱٫۲۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال می­باشد که بایستی به صورت ضمانتنامه بانکی  ارایه گردند. سایر موارد در اسناد مناقصه درج گردیده است. مناقصه گران می­توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۱۷۱۳۹۰۱ ، ۸۱۷۱۶۶۰۴  تماس حاصل نمایند.                                                                                                                                                                                   اداره کل خرید

                                                                                                                                                                                    شرکت ارتباطات سیار ایران