۲۸۶۰ مزایده – بانک کشاورزی استان تهران – املاک مازاد

  آگهی مزایده عمومی فروش املاک شماره ۲۰۹۸۰۰۹۰۳۲۰۰۰۰۰۱ مدیریت بانک کشاورزی استان تهران درنظر دارد املاک مازاد خودرا از طریق مزایده عمومی و با جزئیات مندرج در اسناد مزایده با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (setadiran.ir) و با شماره ۲۰۹۸۰۰۹۰۳۲۰۰۰۰۰۱ به صورت الکترونیکی به فروش برساند. تاریخ انتشار: ۲۰/۰۹/۱۳۹۸ مهلت دریافت اسناد مزایده […]

 

آگهی مزایده عمومی فروش املاک شماره ۲۰۹۸۰۰۹۰۳۲۰۰۰۰۰۱

مدیریت بانک کشاورزی استان تهران درنظر دارد املاک مازاد خودرا از طریق مزایده عمومی و با جزئیات مندرج در اسناد مزایده با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (setadiran.ir) و با شماره ۲۰۹۸۰۰۹۰۳۲۰۰۰۰۰۱ به صورت الکترونیکی به فروش برساند.

تاریخ انتشار: ۲۰/۰۹/۱۳۹۸

مهلت دریافت اسناد مزایده و ارسال پیشنهادات: از ساعت ۰۸:۰۰ روز پنج شنبه مورخ ۲۱/۰۹/۱۳۹۸ لغایت ساعت:۱۴:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۰۴/۱۰/۱۳۹۸

تاریخ بازگشایی: ساعت ۰۹:۰۰ روز شنبه مورخ ۰۷/۱۰/۱۳۹۸

ضمناً رعایت موارد ذیل الزامی است.

۱-    برگزاری مزایده صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می‌باشد و کلیه مراحل فرآیند مزایده شامل خرید و دریافت اسناد مزایده، پرداخت هزینه خرید اسناد، پرداخت تضمین شرکت در مزایده، ارسال پیشنهاد قیمت و اطلاع از وضعیت برنده بودن مزایده گران محترم از این طریق امکان پذیر می‌باشد.

۲-   کلیه اطلاعات املاک شامل مشخصات، شرایط و نحوه فروش در سامانه قابل مشاهده، بررسی و انتخاب می‌باشد.

۳-  علاقمندان به شرکت در مزایده می‌بایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی الکترونیکی (توکن) با شماره‌های ذیل تماس حاصل نمایند.

مرکز پشتیبانی و راهبردی سامانه: ۴۱۹۳۴-۰۲۱

 

 

مدیریت بانک کشاورزی استان تهران