۲۸۷۰ مناقصه – شرکت ارتباطات سیار ایران – خرید سخت افزار و خدمات نصب و راه اندازی و پشتیبانی

مناقصه عام دو مرحله‌ای شماره ۷۲/۹۸  خرید سخت افزار و خدمات نصب و راه اندازی و پشتیبانی. شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد، سخت افزار و خدمات نصب و راه‌اندازی و پشتیبانی را براساس شرایط مناقصه عام دو مرحله‌ای شماره ۷۲/۹۸، طرح قرارداد، مشخصات پیوست و اسناد مناقصه به‌صورت ریالی / ارزی–ریالی / ارزی […]

مناقصه عام دو مرحله‌ای شماره ۷۲/۹۸

 خرید سخت افزار و خدمات نصب و راه اندازی و پشتیبانی.

شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد، سخت افزار و خدمات نصب و راه‌اندازی و پشتیبانی را براساس شرایط مناقصه عام دو مرحله‌ای شماره ۷۲/۹۸، طرح قرارداد، مشخصات پیوست و اسناد مناقصه به‌صورت ریالی / ارزیریالی / ارزی خریداری نماید.

لذا داوطلبان شرکت در مناقصه می‌توانند از تاریخ نشر آگهی لغایت پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۰۹/۱۰/۱۳۹۸ با در دست داشتن معرفی‌نامه و رسید بانکی مبنی بر واریز مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ (پانصد هزار) ریال به حساب شماره ۱۸۶۴۴۶۴۴۰۹ بانک ملت به‌نام شرکت ارتباطات سیار ایران با شناسه پرداخت ۱۷۰۰۰۹۸۱۹۰۴۴۲۸۴ به نشانی تهران، میدان ونک، خیابان ونک، برج همراه، طبقه سوم، واحد ۸ مراجعه و اسناد مناقصه را دریافت نمایند. با توجه به مندرجات آن‌ها اسناد مزبور را مهر و امضاء نموده و علاوه بر ارسال فرم پیشنهاد قیمت ارایه شده نسبت به تکمیل و ارسال مستندات ارایه شده در اسناد نیز اقدام و به ضمیمه پیشنهاد خود را حداکثر تا پایان وقت اداری روز دو‌شنبه مورخ ۰۹/۱۰/۱۳۹۸ به نشانی فوق الذکر تحویل نمایند.

کمیسیون معاملات در تاریخ ۱۰/۱۰/۱۳۹۸رأس ساعت ۰۹:۰۰ صبح در طبقه سوم، واحد ۸ ، برج همراه تشکیل جلسه و نسبت به پیشنهادات رسیده اتخاذ تصمیم خواهد نمود.

 ضمناً مبلغ تضمین شرکت در مناقصه ۲٫۷۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ (دو میلیارد و هفتصد میلیون) ریال می‌باشد که می‌بایستی به‌صورت ضمانتنامه بانکی و یا چک بانکی تضمینی ارایه گردد.

سایر موارد در اسناد مناقصه درج گردیده است. مناقصه‌گران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مشخصات فنی با شماره تلفن: ۸۸۶۴۰۹۷۴ (آقای جنابی) و موارد قراردادی با شماره تلفن: ۸۱۷۱۲۵۷۲ (آقای پارسی نژاد) تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است هر یک از شرکت‌های حاضر در مناقصه بایستی به سایت تأمین کنندگان همراه اول به نشانی “www.mci.ir/tamin” مراجعه نموده و نسبت به ثبت‌نام و تکمیل مدارک خود در این سایت اقدام نمایند.