۲۸۷۱ مناقصه – شرکت مدیریت تولید برق ری – تامین مواد اولیه غذایی و توزیع غذای کارکنان

آگهی تجدید مناقصه عمومی    شرکت مديريت توليد برق ري درنظر دارد انجام خدمات تهيه و تأمين مواد اولیه غذایی، طبخ و توزيع غذای کارکنان در حدود ۲۸۰ پرس غذاي کارکنان روزکار و شيفت خود را به مدت يک‌سال شمسی از طریق مناقصه عمومی به مناقصه‌گران واجد صلاحیت واگذار نمايد. ردیف محل انجام مناقصه مبلغ […]

آگهی تجدید مناقصه عمومی

 

 شرکت مديريت توليد برق ري درنظر دارد انجام خدمات تهيه و تأمين مواد اولیه غذایی، طبخ و توزيع غذای کارکنان در حدود ۲۸۰ پرس غذاي کارکنان روزکار و شيفت خود را به مدت يکسال شمسی از طریق مناقصه عمومی به مناقصهگران واجد صلاحیت واگذار نمايد.

ردیف

محل انجام مناقصه

مبلغ تضمین شرکت در مناقصه

نوع تضمین شرکت در مناقصه

مدت اجرای قرارداد

۱

استان تهران

۵۷۵٫۰۰۰٫۰۰۰

ضمانتنامه بانکی و فیش واریزی بانکی

یک$سال


 اشخاص حقوقی واجد شرايط ميتوانند از تاريخ انتشار اولين آگهي ۰۴/۱۰/۱۳۹۸ لغايت ۱۱/۱۰/۱۳۹۸ با ارایه معرفينامه کتبي و فیش واریزی به مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال به حساب شماره ۰۲۰۲۰۱۷۳۵۳۰۰۸ بانک ملی شعبه باقر شهر کد ۸۱۷ جهت خريد ودريافت اسناد مناقصه و اسناد ارزيابي کيفي به آدرس: تهران، شهرري، جاده قديم قم، باقرشهر، انتهاي بلوار فلسطين، شرکت مديريت توليد برق ري (نيروگاه گازي ری) و يا مراجعه به آدرس سايت اينترنتي http://tender.tpph.com و یا iets.mporg.ir در بخش اطلاع رساني معاملات، خلاصه اسناد مربوطه را دريافت نمایند و در صورت تمایل به شرکت در مناقصه، پس از خرید اسناد از مناقصه‌گزار و تکميل، همراه با اسناد و مدارک خواسته شده حداکثر تا پایان وقت اداری روزدوشنبه مورخ ۲۳/۱۰/۱۳۹۸ به نشاني مذکور تسليم مناقصهگزار نمايند. لازم به ذکر است کلیه شرکتکنندگان در مناقصه فوق ارزيابي گردیده و درصورت کسب حداقل امتياز لازم در مناقصه شرکت داده میشوند. ضمناً تلفن ۶۱۵۵۲۲۱۴۶۰(داخلی ۷۵۷۷)آماده پاسخ گويي به سئوالات در ساعات اداري ميباشد.

هزینه آگهی با برنده مناقصه میباشد.

روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق ری