۲۸۷۲ مزایده – ارتباطات سیار ایران -پروژه‌های توسعه، بهسازی و نوسازی ۸۰۰۰ سایت

  آگهی مناقصه عام دو مرحله ای   شماره  ۷۵ /۹۸ س شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد اجرای خدمات نظارت بر کیفیت اجرای پروژه‌های توسعه، بهسازی و نوسازی ۸۰۰۰ سایت خود را از طریق مناقصه عام دو‌مرحله ای و بر اساس شرایط و طرح قرارداد موجود به انجام برساند. لذا داوطلبان شرکت در […]

 

آگهی مناقصه عام دو مرحله ای

 

شماره  ۷۵ /۹۸ س

شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد اجرای خدمات نظارت بر کیفیت اجرای پروژه‌های توسعه، بهسازی و نوسازی ۸۰۰۰ سایت خود را از طریق مناقصه عام دو‌مرحله ای و بر اساس شرایط و طرح قرارداد موجود به انجام برساند.

لذا داوطلبان شرکت در مناقصه می‌توانند از تاریخ نشر آگهی لغایت ۱۵/۱۰/۹۸ با در دست داشتن معرفی نامه و رسید بانکی (مبنی بر واریز مبلغ  ۳۰۰٫۰۰۰ ریال (سیصد هزار ریال) به حساب شماره ۱۸۶۴۴۶۴۴۰۹ بانک ملت شعبه ظفر کد ۶۵۸۶۲- شماره شبا ۸۷۰۱۲۰۰۲۰۰۰۰۰۰۱۸۶۴۴۶۴۴۰۹Ir به نام شرکت ارتباطات سیار ایران با شناسه پرداخت ۱۷۰۰۰۹۵۱۴۳۸۸۲۱۵، به نشانی تهران: میدان ونک، خیابان ونک، برج همراه، طبقه سوم، واحد ۸ مراجعه و اسناد مناقصه را دریافت و نسبت به ارسال مستندات (طرح قرارداد، شرایط مناقصه، شرح خدمات و……) و فرم پیشنهاد قیمت مهر و امضاء شده خود حداکثر تا ساعت ۱۵ روز دوشنبه مورخ ۲۳/۱۰/۹۸ به نشانی فوق الذکر تحویل نمایند .

کمیسیون معاملات نیز در تاریخ ۲۴/۱۰/۹۸ رأس ساعت ۱۱ صبح در طبقه ۱۱، سالن جلسات برج همراه تشکیل و نسبت به پیشنهادات ارایه شده تصمیم‌گیری خواهد نمود .

ضمناً مبلغ تضمین شرکت در مناقصه به شرح مندرج در اسناد مناقصه می باشد که می‌بایستی به صورت ضمانتنامه بانکی و یا چک بانکی تضمینی ارایه گردد.

سایر موارد در اسناد مناقصه درج گردیده است . مناقصه گران می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۱۷۱۲۳۸۱ – ۸۱۷۱۲۵۸۸ – ۸۸۶۴۰۵۲۷ تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است هر یک از شرکت­های حاضر در مناقصه بایستی به سایت تأمین کنندگان همراه اول به نشانی “www.mci.ir/tamin” مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام و تکمیل مدارک خود در این سایت نیز اقدام نمایند.  

                                                                                                                                                                                 اداره کل خرید

                                                                                                                                                                          شرکت ارتباطات سیار ایران