۲۸۸۱ مناقصه – شرکت ارتباطات سیار ایران – خرید ۵۵۰ کیلومتر فیدر ۸/۷ اینچ درجه یک از برندهای RFS، ANDREW، HANSEN

آگهی مناقصه عام دو مرحله‌ای شماره ۷۸/۹۸ س   شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد خرید ۵۵۰ کیلومتر فیدر ۸/۷ اینچ درجه یک از برندهای RFS، ANDREW، HANSEN به همراه حمل و تحویل به انبار را بر اساس شرایط و طرح قرارداد و مشخصات موجود در اسناد مناقصه خریداری نماید. لذا داوطلبان شرکت در […]

آگهی مناقصه عام دو مرحله‌ای

شماره ۷۸/۹۸ س

 

شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد خرید ۵۵۰ کیلومتر فیدر ۸/۷ اینچ درجه یک از برندهای RFS، ANDREW، HANSEN به همراه حمل و تحویل به انبار را بر اساس شرایط و طرح قرارداد و مشخصات موجود در اسناد مناقصه خریداری نماید. لذا داوطلبان شرکت در مناقصه می‌توانند از تاریخ نشر آگهی لغایت ۲۲/۱۰/۹۸ با در دست داشتن معرفی‌نامه و رسید بانکی (مبنی بر واریز مبلغ ۳۰۰٫۰۰۰ ریال (سیصد هزار ریال) به حساب شماره ۱۸۶۴۴۶۴۴۰۹ بانک ملت شعبه ظفر کد ۶۵۸۶۲- شماره شبا ۸۷۰۱۲۰۰۲۰۰۰۰۰۰۱۸۶۴۴۶۴۴۰۹IR به نام شرکت ارتباطات سیار ایران با شناسه پرداخت ۱۷۰۰۰۹۵۱۴۳۸۸۲۱۵) در ساعات اداری به نشانی: تهران، میدان ونک، برج همراه، طبقۀ سوم، واحد هشت مراجعه و اسناد مناقصه را دریافت و با توجه کامل به مندرجات آن‌ها اسناد مزبور را مهر و امضاء نموده و به ضمیمه پیشنهاد خود حداکثر تا ساعت ۱۵:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۲۹/۱۰/۹۸ به نشانی فوق تسلیم نمایند.

کمیسیون معاملات در تاریخ ۳۰/۱۰/۹۸ روز دوشنبه رأس ساعت ۰۹:۰۰ صبح در طبقه سوم واحد سه برج همراه تشکیل و نسبت به پیشنهادات رسیده اتخاذ تصمیم خواهد شد. ضمناً مبلغ تضمین شرکت در مناقصه به مبلغ ۱۰٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال می‌باشد که می‌بایست به صورت ضمانتنامه بانکی و یا چک بانکی تضمینی در وجه شرکت ارتباطات سیار ایران صادرگردد.

مناقصه‌گران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۱۷۱۳۹۵۳ و ۸۱۷۱۲۷۵۸ تماس حاصل نمایند.

 لازم به ذکر است هر یک از شرکت¬های حاضر در مناقصه بایستی به سایت تأمین کنندگان همراه اول به نشانی www.mci.ir/tamin مراجعه نموده و نسبت به ثبت‌نام و تکمیل مدارک خود در این سایت اقدام نمایند.

 

 

 اداره کل خرید

 شرکت ارتباطات سیار ایران