۲۸۸۴ مناقصه – شرکت ارتباطات سیار ایران – خرید تجهیزات Repeater

آگهی مناقصه شماره ۸۰/۹۸ س شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد تجهیزات Repeater خود را از طریق مناقصه عام دو مرحله­ای و بر اساس شرایط و طرح قرارداد موجود از شرکت­های داخلی واجد شرایط خریداری نماید. لذا داوطلبان شرکت در مناقصه می­توانند از تاریخ نشر آگهی لغایت ۲۴/۱۰/۹۸ با در دست داشتن معرفی نامه، […]

آگهی مناقصه

شماره ۸۰/۹۸ س

شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد تجهیزات Repeater خود را از طریق مناقصه عام دو مرحله­ای و بر اساس شرایط و طرح قرارداد موجود از شرکت­های داخلی واجد شرایط خریداری نماید.

لذا داوطلبان شرکت در مناقصه می­توانند از تاریخ نشر آگهی لغایت ۲۴/۱۰/۹۸ با در دست داشتن معرفی نامه، کارت ملی و رسید بانکی (مبنی بر واریز مبلغ ۴۰۰٫۰۰۰ ریال به حساب شماره ۱۸۶۴۴۶۴۴۰۹ بانک ملت شعبه ظفر به نام شرکت ارتباطات سیار ایران و شناسه واریز ۱۷۰۰۰۹۶۱۵۲۱۰۲۹۷) در ساعات اداری به نشانی تهران، میدان ونک، خیابان ونک، برج همراه، طبقه سوم، واحد ۸ مراجعه و اسناد مناقصه را دریافت نموده و پس از بررسی، اسناد مزبور را مهر و امضاء نموده و به ضمیمه پیشنهاد خود، حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ ۱/۱۱/۹۸ به نشانی فوق الذکر تحویل نمایند. کمیسیون معاملات در تاریخ ۰۲/۱۱/۹۸ راس ساعت ۱۱:۰۰ صبح در طبقه ۳، واحد ۳ برج همراه تشکیل و نسبت به پیشنهادات ارایه شده تصمیم گیری خواهد نمود.

لازم به ذکر است هر شرکت به منظور دریافت اسناد مناقصه موظف است نسبت به ارایه نام مدیر عامل، شماره مدیر عامل و همچنین مشخصات فرد مطلع شامل نام، آدرس ایمیل و شماره تلفن همراه وی اقدام نماید. یک نسخه از اسناد مناقصه به این آدرس ایمیل ارسال خواهد شد. همچنین هر یک از شرکت­های حاضر در مناقصه بایستی به سایت تأمین‌کنندگان همراه اول به نشانی “www.mci.ir/tamin” مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام و تکمیل مدارک خود در این سایت اقدام نمایند.

مبلغ تضمین شرکت در مناقصه ۲۴٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال می­باشند که بایستی به صورت ضمانتنامه بانکی ارایه گردند. سایر موارد در اسناد مناقصه درج گردیده است. مناقصه گران می­توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۱۷۱۳۹۰۱ – ۸۱۷۱۲۷۵۸ تماس حاصل نمایند.

 اداره کل خرید

 شرکت ارتباطات سیار ایران