۲۸۸۴ مناقصه – شرکت ارتباطات سیار ایران – خرید سامانه چت بات را به همراه خدمات پشتیبانی و نگهداری

اگهی مناقصه عام دو مرحله‌ای شماره ۷۳/۹۸ س   شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد سامانه چت بات را به همراه خدمات پشتیبانی و نگهداری آن بر اساس شرایط مناقصه و طرح قرارداد، مطابق با مشخصات فنی موجود در اسناد مناقصه، از شرکت های واجد‌شرایط خریداری نماید. داوطلبان شرکت در مناقصه می‌توانند از تاریخ […]

اگهی مناقصه عام دو مرحله‌ای

شماره ۷۳/۹۸ س

 

شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد سامانه چت بات را به همراه خدمات پشتیبانی و نگهداری آن بر اساس شرایط مناقصه و طرح قرارداد، مطابق با مشخصات فنی موجود در اسناد مناقصه، از شرکت های واجد‌شرایط خریداری نماید.

داوطلبان شرکت در مناقصه می‌توانند از تاریخ نشر آگهی لغایت روز شنبه مورخ ۲۸/۱۰/۹۸ با در دست داشتن معرفی نامه و رسید بانکی مبنی بر واریز مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ ریال (پانصد هزار ریال) به حساب شماره ۱۸۶۴۴۶۴۴۰۹ بانک ملت شعبه ونک تک به نام شرکت ارتباطات سیار ایران (شناسه پرداخت ۱۷۰۰۰۹۸۱۹۰۴۴۲۸۴) در ساعت اداری به نشانی: تهران، میدان ونک، خیابان ونک، ساختمان برج همراه، طبقه سوم، واحد ۸ مراجعه و اسناد مناقصه را دریافت و با توجه کامل به مندرجات آن‌ها، اسناد مزبور را مهر و امضا نموده و به ضمیمه پیشنهاد خود تا ساعت ۱۴ روز یکشنبه مورخ ۰۶/۱۱/۹۸ به نشانی فوق‌الذکر تسلیم نمایند.

 جلسه بازگشایی پاکات مناقصه در روز دو­شنبه مورخ ۰۷/۱۱/۹۸ رأس ساعت ۹ صبح در محل کمیسیون معاملات، طبقه سوم، برج همراه تشکیل و نسبت به پیشنهادات رسیده اتخاذ تصمیم خواهد نمود.

 به پیشنهادات واصله پس از مهلت مقرر ترتیب اثر داده نخواهد شد.

ضمنا مبلغ تضمین سپرده شرکت در مناقصه ۱٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰‌ریال (معادل صد و پنجاه میلیون تومان) می‌باشد که می­بایست به صورت ضمانتنامه بانکی و یا چک بانکی تضمین شده ارایه گردد.

 مناقصه‌گران می‌توانند برای کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن ۸۱۷۱۳۸۶۳ تماس حاصل نمایند.

 لازم به ذکر است هر یک از شرکت‌های حاضر در مناقصه بایستی به سایت تأمین­کنندگان همراه اول به نشانی https://www.mci.ir/tamin مراجعه نموده و نسبت به ثبت‌نام و تکمیل مدارک خود در این سایت اقدام نمایند. سایر موارد در اسناد مناقصه درج گردیده است.

 

اداره کل خرید

شرکت ارتباطات سیار ایران