۲۸۹۳ مناقصه – شهرداری رفسنجان – طراحی، احداث و بهره برداری از مجموعه تجاری، مسکونی، اداری و پزشکی

(شماره فراخوان۱۰۷) فراخوان عمومی شناسایی سرمایه‌گذار و مشارکت در پروژه‌های شهرداری رفسنجان طراحی، احداث و بهره برداری از مجموعه تجاری، مسکونی، اداری و پزشکی بلوار آیت ا.. طالقانی شهرداری رفسنجان در راستای مولدسازی دارایی‌های موجود شهرداری جهت ارایه خدمات مناسب به شهروندان با استفاده از سرمایه‌گذاری و مشارکت بخش خصوصی اقدام به مشارکت در ” […]

(شماره فراخوان۱۰۷)

فراخوان عمومی شناسایی سرمایه‌گذار و مشارکت در پروژه‌های شهرداری رفسنجان

طراحی، احداث و بهره برداری از مجموعه تجاری، مسکونی، اداری و پزشکی بلوار آیت ا.. طالقانی

شهرداری رفسنجان در راستای مولدسازی دارایی‌های موجود شهرداری جهت ارایه خدمات مناسب به شهروندان با استفاده از سرمایه‌گذاری و مشارکت بخش خصوصی اقدام به مشارکت در ” طراحی، احداث و بهره برداری از مجموعه تجاری، مسکونی، اداری و پزشکی بلوار آیت ا.. طالقانی ” در زمین شهرداری واقع در بلوار آیت ا.. طالقانی به مساحت ۹۲۰۰مترمربع حد فاصل طالقانی ۸و۱۰ می نماید.

بدینوسیله از کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی دارای تجربه کاری و علاقه مند به سرمایه گذاری در این حوزه دعوت می‌نماید نسبت به ارایه طرح‌ها سوابق و توانمندی‌های مالی و فنی خود به مدیریت سرمایه گذاری شهرداری به آدرس: خیابان تختی، طبقه دوم، ساختمان شهرداری مدیریت سرمایه گذاری مراجعه نمایند. تلفن ۵-۳۴۲۵۸۷۰۱

        متقاضیانی در بخش ارزیابی مورد تأیید قرار خواهند گرفت که قادر به تهیه و ارایه مدارک معتبر مبنی بر سابقه کاری مرتبط، توان تأمین سرمایه، احداث، تجهیز و بهره برداری در این سطح را داشته باشند.

        ارسال سوابق و مدارک هیچ گونه حقی برای متقاضیان ایجاد نمی نماید و شهرداری رفسنجان در رد یا انتخاب کلیه متقاضیان جهت ادامه فرایند قانونی فراخوان و انتخاب سرمایه‌گذار پس از اخذ مجوزات لازم مختار است.

مدیریت سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری رفسنجان