۲۸۹۴ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران – احداث و تجهیز ایستگاه پمپاژ فاضلاب پردیس و ساختمان‌های جنبی

آگهی فراخوان مناقصه عمومی دو مرحله‌ای با ارزیابی کیفی فشرده (نوبت دوم) شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران به نمایندگی از آب و فاضلاب استان تهران به استناد آیین‌نامه‌های اجرایی قانون برگزاری مناقصات در نظر دارد از طریق مناقصه عمومی دومرحله‌ای با ارزیابی کیفی فشرده با موضوع  پروژه احداث و تجهیز ایستگاه پمپاژ فاضلاب […]

آگهی فراخوان مناقصه عمومی

دو مرحله‌ای با ارزیابی کیفی فشرده (نوبت دوم)

شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران به نمایندگی از آب و فاضلاب استان تهران به استناد آیین‌نامه‌های اجرایی قانون برگزاری مناقصات در نظر دارد از طریق مناقصه عمومی دومرحله‌ای با ارزیابی کیفی فشرده با موضوع  پروژه احداث و تجهیز ایستگاه پمپاژ فاضلاب پردیس و ساختمان‌های جنبی به شماره مناقصه (۲۰۹۸۰۷۰۰۰۲۰۰۰۰۲۱) در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) را با اطلاعات مشروحه ذیل به پیمانکاران واجد شرایط واگذار نماید.

نام دستگاه مناقصه گزار:

کارفرما: شرکت آب و فاضلاب استان تهران

نماینده مجری طرح: شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران

موضوع مناقصه: پروژه احداث و تجهیز ایستگاه پمپاژ فاضلاب پردیس و ساختمان‌های جنبی

مبلغ برآورد اولیه: ۱۱۳٫۷۸۸٫۰۴۱٫۷۲۴ریال (یکصد و سیزده میلیارد و هفتصد و هشتاد و هشت میلیون و چهل و یک هزار و هفتصد و بیست و چهار) ریال (براساس فهرست بهاء سال ۱۳۹۸)

مبلغ سپرده شرکت در مناقصه: مبلغ ۴٫۲۴۳٫۷۶۰٫۸۳۴ ریال (چهار میلیارد و دویست و چهل و سه میلیون و هفتصد و شصت هزار و هشتصد و سی و چهار) ریال در وجه شرکت آب و فاضلاب استان تهران (ضمانتنامه بانکی یا واریز وجه آن به حساب جاری بانک مرکزی ۴۰۰۱۰۵۱۴۰۷۱۴۵۸۸۱ )

محل اجرا: محدوده شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران، شهر پردیس

مدت اجرای کار: ۸ ماه

پیمانکاران واجد شرایط: مناقصه‌گران دارای گواهینامه صلاحیت از معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری دارای رتبه ۵ رشته آب یا ۴ تاسیسات و تجهیزات باشند (به شرطی که دارای ظرفیت آماده به کار برای پروژه حاضر باشد) و در صورت کسب امتیاز کیفی می‌توانند شرکت نمایند.

تاریخ، مهلت، محل و مبلغ دریافت اسناد: از آگهی نوبت اول روز دوشنبه مورخ ۳۰/۱۰/۹۸ تا روز سه‌شنبه مورخ ۰۸/۱۱/۹۸ نسبت به خرید اسناد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نمایند. قیمت اسناد برابر ۷۰۰٫۰۰۰ ریال می‌باشد. مبلغ واریز شده غیرقابل استرداد است.

محل خرید اسناد: سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس WWW.SETADIRAN.IR

تاریخ، مهلت و محل تحویل اسناد: پیشنهاد‌ها، باید حداکثر تا ساعت ۱۶:۳۰ مورخ ۲۶/۱۱/۹۸ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی WWW.SETADIRAN.IR بارگذاری گردند.

محل تامین اعتبار: از محل اعتبارات طرح ایجاد زیرساخت مسکن مهر(سهم دولت) به شماره ۱۵۰۲۰۰۱۰۰۵ و به صورت اوراق مشارکت، اسناد خزانه اسلامی، نقدی و سایر موارد مندرج در موافقتنامه تامین می‌گردد.

زمان و محل گشایش پاکات ارزیابی: پاکات ارزیابی کیفی ساعت ۱۱:۰۰ صبح مورخ ۲۷/۱۱/۹۸ ذیحسابی شرکت آب و فاضلاب استان تهران باز و به کمیته فنی بازرگانی ارجاع می‌گردد، همچنین سایر پاکات از جمله پاکت قیمت تایید صلاحیت شدگان توسط کمیته فنی و بازرگانی، در ساعت ۱۱:۰۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۳۰/۱۱/۹۸ در کمیسیون مناقصات باز و نتیجه مناقصه اعلام می‌گردد.

شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران

به نمایندگی از طرف شرکت آب و فاضلاب استان تهران