۲۸۹۵ مناقصه – شهرداری کلانشهر تبریز – تکمیل و ایمن سازی ساختمان معاونت شهرسازی و سایر ساختمان‌ها

اصلاحیه آگهی مناقصه عمومی پیرو آگهی درج شده در روزنامه رسمی به شماره ۲۱۷۸۹مورخ ۱۲/۱۰/۱۳۹۸ متن آگهی به شرح زیر اصلاح می‌گردد شهرداری کلانشهر تبریز در نظر دارد پروژه با مشخصات زیر را به صورت مناقصه عمومی و از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) واگذار نماید. لذا از کلیه پیمانکاران واجد شرایط و صلاحیت […]

اصلاحیه آگهی مناقصه عمومی

پیرو آگهی درج شده در روزنامه رسمی به شماره ۲۱۷۸۹مورخ ۱۲/۱۰/۱۳۹۸ متن آگهی به شرح زیر اصلاح می‌گردد

شهرداری کلانشهر تبریز در نظر دارد پروژه با مشخصات زیر را به صورت مناقصه عمومی و از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) واگذار نماید.

لذا از کلیه پیمانکاران واجد شرایط و صلاحیت دار و دارای رتبه و پایه لازم دعوت به عمل می‌آید در مناقصه ذیل‌ شرکت نمایند. لازم به ذکر است کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد تا ارایه پیشنهاد مناقصه‌گران و بازگشایی پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) انجام خواهد شد.

 ضمناً مناقصه‌گرانی که عضو سامانه نمی‌باشند جهت شرکت در مناقصه باید نسبت به انجام مراحل ثبت‌نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی اقدام نمایند.

۱- موضوع مناقصه: تکمیل و ایمن سازی ساختمان معاونت شهرسازی و سایر ساختمان‌های شهرداری مرکز

 ۲- مبلغ برآورد: ۴٫۲۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ (چهار میلیارد و دویست میلیون) ریال

 ۳- حداقل رتبه لازم: پایه ۵ در رشته ابنیه (ساختمان)

 ۴- مبلغ سپرده شرکت در مناقصه: ۲۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال که به صورت فیش بانکی یا ضمانتنامه معتبر بانکی به حساب شماره ۳۱۰۰۰۰۴۴۸۹۰۰۰ نزد بانک ملی به نام شهرداری تبریز واریز گردد.

۵- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه: روزسه‌شنبه مورخ۰۱/۱۱/۱۳۹۸ تا ساعت ۱۷:۰۰ روز پنج‌شنبه مورخ ۱۰/۱۱/۱۳۹۸در بستر سامانه ستاد

۶ – آخرین مهلت بارگذاری مدارک به صورت الکترونیکی در سامانه ستاد تا ساعت ۱۴:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۲۱/۱۱/۱۳۹۸ می‌باشد.

 لازم به ذکر است در سامانه مذکور تضمین شرکت در مناقصه در پاکت (الف) و اسناد مناقصه و مدارک مربوط به شرکت در پاکت (ب) و پیشنهاد قیمت در پاکت (ج) بارگذاری خواهند شد و تنها سپرده شرکت در مناقصه علاوه بر بارگذاری در سامانه باید اصل تضمین به صورت فیزیکی تا ساعت ۱۳:۰۰ ظهر روزچهارشنبه مورخ ۲۳/۱۱/۱۳۹۸ به امور قراردادهای شهرداری تبریز واقع در خیابان آزادی، نبش لاله زار جنوبی، ساختمان شهرداری تبریز تحویل نمایند.

۷ – تاریخ بازگشایی پیشنهادات: ساعت ۱۴:۳۰روز چهارشنبه مورخ ۲۳/۱۱/۱۳۹۸ در بستر سامانه ستاد در محل اتاق جلسه شهرداری تبریز واقع در طبقه زیرزمین آدرس فوق خواهد بود.

۸ – کلیه هزینه‌های درج آگهی به عهده برنده مناقصه خواهد بود.

۹ – هرگاه برندگان اول و دوم نسبت به عقد قرارداد حاضر نشوند سپرده آن‌ها به ترتیب به نفع شهرداری ضبط خواهد شد.

۱۰ – سایر جزئیات و شرایط لازم در اسناد مناقصه درج شده است.

آدرس سایت سامانه تدارکات دولت (ستاد) www.setadiran.ir

اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز