۲۸۹۶ مناقصه – شرکت ارتباطات سیار ایران – خدمات پروژه DNS فاز ۲

  آگهی تجدید مناقصه عام دو مرحله ای  شماره ۴۷/۹۸ س   شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد خدمات پروژه DNS فاز ۲ خود را از طریق برگزاری مناقصه عام دو مرحله ای از شرکت های واجد شرایط مطابق اسناد مناقصه خریداری نماید. متقاضیان شرکت در مناقصه می توانند از تاریخ انتشار آگهی لغایت […]

 

آگهی تجدید مناقصه عام دو مرحله ای

 شماره ۴۷/۹۸ س

 

شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد خدمات پروژه DNS فاز ۲ خود را از طریق برگزاری مناقصه عام دو مرحله ای از شرکت های واجد شرایط مطابق اسناد مناقصه خریداری نماید.

متقاضیان شرکت در مناقصه می توانند از تاریخ انتشار آگهی لغایت پایان وقت اداری روز سه شنبه ۰۸/۱۱/۹۸ با در دست داشتن معرفی نامه و رسید بانکی مبنی بر واریز مبلغ ۳۰۰٫۰۰۰ ریال (سیصد هزار ریال) به حساب شماره ۱۸۶۴۴۶۴۴۰۹ بانک ملت شعبه ونک تک به نام شرکت ارتباطات سیار ایران (شناسه پرداخت ۱۷۰۰۰۹۷۱۸۴۶۱۲۴۵) به نشانی تهران، میدان ونک، خیابان ونک، ساختمان برج همراه، طبقه سوم واحد ۸ مراجعه و اسناد مناقصه را دریافت و پس از مطالعه کامل و مهر و امضاء مجاز آن به‌همراه پیشنهاد خود تا ساعت ۱۵:۰۰ روز شنبه ۱۹/۱۱/۹۸ به نشانی یاد شده بالا تسلیم نمایند.

جلسه بازگشایی پاکات مناقصه ساعت ۰۹:۰۰ صبح روز یک‌شنبه مورخ ۲۰/۱۱/۹۸ در محل کمیسیون معاملات طبقه سوم برج همراه خواهد بود.

ضمناً مبلغ سپرده شرکت در مناقصه ۷۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰(هفتصد میلیون) ریال می باشد که لازم است به‌صورت ضمانتنامه بانکی و یا چک بانکی تضمین شده ارایه گردد.

مناقصه‌گران می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۶۴۰۷۲۷ تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است هر یک از شرکت های حاضر در مناقصه بایستی به سایت تأمین کنندگان همراه اول به نشانی WWW.mci.ir/tamin مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام و تکمیل مدارک خود در این سایت اقدام نمایند. سایر موارد در اسناد مناقصه درج گردیده است.

 

 اداره کل خرید

 شرکت ارتباطات سیار ایران