۲۸۹۶ مناقصه – شرکت ارتباطات سیار ایران – خرید ۳۳۰۰۰ سل باتری ۱۲ ولت ۲۰۰ آمپر ساعت به همراه حمل و تحویل

آگهی مناقصه عام دو مرحله‌ای شماره ۸۴/۹۸ س   شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد خرید ۳۳۰۰۰ سل باتری ۱۲ ولت ۲۰۰ آمپر ساعت به همراه حمل و تحویل به انبار را بر اساس شرایط و طرح قرارداد و مشخصات موجود در اسناد مناقصه در سه بخش از تولید کنندگان داخلی واجد شرایط که […]

آگهی مناقصه عام دو مرحله‌ای

شماره ۸۴/۹۸ س

 

شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد خرید ۳۳۰۰۰ سل باتری ۱۲ ولت ۲۰۰ آمپر ساعت به همراه حمل و تحویل به انبار را بر اساس شرایط و طرح قرارداد و مشخصات موجود در اسناد مناقصه در سه بخش از تولید کنندگان داخلی واجد شرایط که دارای مجوز فعالیت از وزارت صنعت، معدن و تجارت در زمینه موضوع مناقصه می‌باشند خریداری نماید.

لذا داوطلبان شرکت در مناقصه می‌توانند از تاریخ نشر آگهی لغایت ۱۲/۱۱/۹۸ با در دست داشتن معرفی نامه و رسید بانکی (مبنی بر واریز مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ ریال (پانصد هزار ریال) به حساب شماره ۱۸۶۴۴۶۴۴۰۹ بانک ملت به نام شرکت ارتباطات سیار ایران با شناسه پرداخت ۱۷۰۰۰۹۸۱۹۰۴۴۲۸۴) در ساعات اداری به نشانی تهران، میدان ونک، برج همراه، طبقه سوم، واحد هشت مراجعه و اسناد مناقصه را دریافت و با توجه کامل به مندرجات آن‌ها اسناد مزبور را مهر و امضاء نموده و به ضمیمه پیشنهاد خود حداکثر تا ساعت ۱۵:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۹/۱۱/۹۸ به نشانی فوق تسلیم نمایند.

کمیسیون معاملات در تاریخ ۲۰/۱۱/۹۸ روز یکشنبه رأس ساعت ۱۱ در طبقه سوم، واحد سه برج همراه تشکیل و نسبت به پیشنهادات رسیده اتخاذ تصمیم خواهد شد.

 ضمناً تضمین شرکت در مناقصه به مبلغ ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال جهت هر بخش می باشد که می‌بایست به صورت ضمانتنامه بانکی و یا چک بانکی تضمینی در وجه شرکت ارتباطات سیار ایران صادر گردد.

مناقصه‌گران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۱۷۱۳۹۵۳ و ۸۱۷۱۲۷۲۰ و ۸۱۷۱۲۳۸۱ تماس حاصل نمایند.

 لازم به ذکر است هر یک از شرکت¬های حاضر در مناقصه بایستی به سایت تأمین‌کنندگان همراه اول به نشانی “www.mci.ir/tamin” مراجعه نموده و نسبت به ثبت‌نام و تکمیل مدارک خود در این سایت اقدام نمایند.

 

 اداره کل خرید

 شرکت ارتباطات سیار ایران